حماس طرح هتل‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن صدور بیانیه‌ای احداث هتل و شهر آبی در شهرک معالیه ادومیم (در قدس اشغالی)، را یک جنایت صهیونیستی جدید دانست.
کد خبر: ۵۳۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 26July 2022

حماس طرح هتل‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت یک هتل و شهر آبی در شهرک معالیه آدومیم (از شهرک‌های صهیونیست نشین در قدس اشغالی) را محکوم کرد.

حماس در این بیانیه تاکید کرده است که تصمیم شهرداری شهرک معالیه ادومیم در شرق قدس اشغالی برای ساخت هتلی گردشگری و شهری آبی در این شهرک، یک جنایت تازه از سوی اشغالگران است.

محمد حماده سخنگوی حماس در شهر قدس تصریح کرد که این طرح جدید، نقض صریح قطعنامه‌های بین‌المللی در مخالفت با شهرک‌سازی و استعمارگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی است که آخرین مورد آن قطعنامه صادره از کمیساریای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل در رابطه با نامشروع بودن شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بود.

حماده بار دیگر بر مخالفت قاطع جنبش متبوعش با هرگونه ساخت و ساز و عملیات یهودی‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری تاکید کرد و گفت این طرح‌ها تلاشی نافرجام از سوی صهیونیست‌هاست که هرگز به یهودی‌سازی و تغییر آثار و نشانه‌های شهر قدس منجر نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار