معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس پادزهر توطئه‌های دشمنان است

«سلگی» گفت: جمع‌آوری آثار و اسناد دفاع مقدس پادزهری برای توطئه‌های دشمنان است و نباید به دشمنان اجازه تحریف این آثار را بدهیم.
کد خبر: ۵۳۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 26July 2022

اجازه تحریف دفاع مقدس را به دشمن ندهیم/ جمع آوری اسناد دفاع مقدس پادزهر توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در مراسم افتتاحیه همایش ملی اسناد در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه شهدا پرچمداران و حافظان و حارثان فرهنگ عاشورا و ملت ایران هستند، به سلحشوری‌های مردم مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران در گردنه‌های صعب انقلاب ایستادند و گوشه گوشه ایران عزیز سراسر رشادت و سلحشوری است.

وی به نقش بصیرت بخش مردم مازندران در جبهه جنگ سخت و نرم و در جبهه نبرد با کمونیست‌ها اشاره کرد و افزود: مردم در مقابل کمونیست‌ها در آمل ایستادگی و قله دیگری را فتح کردند و برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات مردم این دیار را ورق زدند.

سلگی ادامه داد: ریشه سلحشوری‌های مردم مازندران را باید در تاریخ دید؛ آنجا که برای اولین بار در سال ۱۲۵۰ هجری قمری به عنوان اولین مردم در دنیای اسلام با برافراشتن پرچم علویان و در برابر ظالمان و بنی عباس اولین حکومت عدالتخواهانه تشیع را در دنیای اسلام شکل دادند.

این مسئول افزود: رشادت مردم این استان در دفاع مقدس و دفاع از حرم که بالاترین آمار شهدا را دارند به عقبه تاریخی و ریشه قوی در لبیک گویی به پیام عاشورا برمی‌گردد.

سلگی ادامه داد: این جمع رسالت بزرگ حارث بودن و حافظ بودن بزرگترین گنجینه معنوی و حماسی ملت ایران را دارد و امروز دسیسه‌ها و جنایت‌های عظیمی علیه ملت ایران شکل گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: مردم عزیز ایران که در شرایطی که تازه جنگ تمام شده و در سایه اتحادی که به دست آوردند در اوج ناتوانی نظامی ملت ایران مورد هجوم دشمن قرار گرفت برای اولین بار در برابر نه یک دشمن بلکه در برابر دنیا ایستادند.

وی با بیان اینکه شرق و غرب برای اولین بار در یک جا متحد شدند و آن هم حمایت از صدام در برابر ملت ایران بود، عنوان کرد: ما مظلومان مقتدر تاریخ هستیم و باید به نسل آینده منتقل کنیم و این فریاد را باید این جمع به نسل‌ها منتقل کند که در هشت سال دفاع مقدس با سربند‌های یا فاطمه الزهرا (س) و یا ابا عبدالله (ع) از کیان انقلاب دفاع کردند و اجازه ندادند خلیج فارس به نام خلیج عربی ثبت بشود و باید به نسل‌ها منتقل شود.

سلگی تصریح کرد: خیلی مظلومانه است که پروپاگاندای رسانه‌ای، کراواتی‌های خوش نشین در آمریکا و لس آنجلس را به عنوان ملی گرا معرفی کند و این طنز تلخ تاریخ است و ما باید این سلحشوری‌ها را به رشته تحریر دربیاوریم و اگر ثبت و ضبط و منتشر نکنیم ظلم به جوانان غیور انقلاب عزیز ماست.

معاون استاندار مازندران ابراز داشت: امروز در این جنگ شناختی که بر علیه ملت ایران شکل گرفته به روش‌های مختلفی گذشته و دفاع مقدس را تخریب می‌کنند و دشمن می‌داند که جنگ برای ملت ایران به عنوان یک نقطه مشخص و پرتلالو و هشت سال دفاع مقدس برای عموم ملت ایران با ارزش است.

وی تأکید کرد: دشمن می‌داند که دفاع مقدس حماسی‌ترین و غرورآفرین‌ترین مقطع تاریخ پرافتخار ایران عزیز است و به هر شکل ممکن در صدد تحریف آن هستند و از نام شهدا هراس دارد.

سلگی ادامه داد: این جمع یک جمع بصیرت بخش است و نقش مهمی برای آیندگان دارد و عده‌ای در صدد انحراف راه این رودخانه عظیم همیشه جاری دفاع مقدس را دارند و شما حافظ این مسیر ارزشمند هستید.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری این آثار پادزهری برای توطئه‌های دشمنان خواهد بود و نقش شما نقش تاریخی است.

سلگی ادامه داد: اولین مردم دنیای اسلام که بعد از تخریب قبور ائمه اطهار امامان ما در عراق حدود هزار سال پیش برای کمک به عتبات جمع شدند مردم مازندران بودند و امروز به عنوان یک غرور به آن تاریخ افتخار می‌کنیم و آیندگان هم به افتخارآفرینی این نسل افتخار خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شما اگر اتفاقات دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت می‌کند و جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود و دشمن این را به خوبی می‌داند، گفت: در جنگ روایت‌ها حاج قاسم که داعشیان را محو و نابود کرد در اینستاگرام به عنوان چهره خشونت حذف می‌شود و حاج قاسم نقطه قوت ما است و دشمن از این می‌ترسد و ما باید به دنیا معرفی کنیم.

این مسئول بیان داشت: امروز استاندارد‌های دوگانه‌ای را در فضای مجازی غرب می‌بینیم و هر گونه صحنه خشونت را در صفحات مجازی حذف می‌کند و تنها صحنه خونریزی صحنه سلاخی مردم و شیعیان به دست داعشی‌هاست و اینگونه داعش را که نماد چهره اسلام معرفی کرده بودند یک چهره جنایتکار می‌دانند که بگویند این اسلام است تا جلوی صدور اسلام را که روز به روز در اروپا در حال گسترش بود بگیرند و متوقف کنند.

وی ادامه داد: امروز حاج قاسم به عنوان یک مسلمان جلوی داعشیان ایستاد و نام و شهادت او لرزه بر اندام دشمنان انداخته و از تصویر او می‌ترسند و حذف می‌کنند.

سلگی تصریح کرد: رسالت ما سنگین است و باید این گنجینه بزرگ دفاع مقدس بهره بگیریم که برای نسل‌های آینده راهنما است و جلوی مسیر انحرافی را بگیرد و به سمت اسلام ناب محمدی هدایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار