جانباز 70 درصد «قدیر مجتبوی» به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز 70 درصد «قدیر مجتبوی» پس از گذشت 40 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۳۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 26July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جانباز 70 درصد «قدیر مجتبوی» پس از گذشت 40 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این جانباز شهید سرافراز متعاقباً اعلام خواهد شد.

جانباز ‌قدیر مجتبوی سوم فروردین ‌سال 1340 در قزوین به دنیا آمد، سال 1366 ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر و یک فرزند دختر شد.

در پی ‌شهادت این جانباز سرافراز، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، این ضایعه‌ غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همجواری با سید الشهدا و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

وی هفتم تیر سال 1361 از سوی بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و آبان همان سال در عملیات محرم بر اثر اصابت ترکش به سر، به مقام جانبازی نایل گشت.

این جانباز سرافراز برای دفاع از کیان کشور مجدد راهی جبهه شد و سال 1364 در عملیات والفجر 8 با اصابت مجدد ترکش به سر و هر دو پا برای دومین بار جانباز شد.

جانباز ‌قدیر مجتبوی با وجود دو بار جانبازی، دست از مبارزه بر نداشت و برای سومین بار برای مقابله با دشمن بعثی وارد عرصه نبرد شد که این بار سال 1367، بر اثر برخورد با مین و قطع پای راست از پنجه در شیخ‌محمد، سومین جانبازی خود را تجربه کرد و به مقام جانبازی 70 درصد نایل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار