مروری بر وصیت‌نامه شهید «کریمى‌آرمان»

شهید موسى کریمى‌آرمان در قسمتی از وصیت‌نامه آورده است: «پیام خون مرا که همان پیام امام عزیزمان است به گوش آنهایى که هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند و فکر مادیات‌اند برسانید.»
کد خبر: ۵۳۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ - 27July 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «کریمى آرمان»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید موسى کریمى آرمان

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا ما فى سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله فاولئک هم الفائزون

پس از ستایش پروردگار متعال و با درود بیکران بر ائمه اطهار علیه‌السلام بخصوص مهدى موعود و نایب بر حقش امام خمینى و با سلام بر شما امت شهیدپرور ایران.

(مکتبى که شهادت براى او سعادت است پیروز است) امام خمینی

پروردگارا! تو بودى که به من جسم و جان عطا فرمودى و تو بودى که چگونه زیستن را به من آموختى، خدایا! تو بودى در وجود جسمانى من عقل را قرار دادى تا راهنما و هادى من به سوى تو باشد، خدایا! تو بودى که مرا با آن همه گناه و معصیتى که مرتکب شده بودم به سوى خودت خواندى و تو بودى که معناى حقیقى شهادت را به وسیله قرآنت به من آموختى تا من بتوانم با انتخاب این فیض عظیم خود را به سعادت و تکامل برسانم پس چه شیرین است جان دادن در راه تو اى خداى مهربان.

ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

و، اما شما اى ملت مسلمان، اى شاهدان زنده و تداوم‌بخشان انقلاب، رهبر عزیزمان را همیشه و در همه حال به یاد داشته باشید و پیامش را به جان بخرید که بی‌شک حسین زمانمان است و ما نباید خداى ناکرده مانند اهل کوفه باشیم و او را تنها گذاریم؛ و به آن دسته از مردمى که شب و روز به خاطر کمبود وسایل مورد نیاز به اسلام بد می‌گویند، بگویید تو را به خدا خجالت نمی‌کشید از این همه خون‌هاى ریخته شده و از برادرانى که در جبهه‌ها شب و روز زیر ریزش خمپاره‌ها و گلوله‌ها جان می‌بازند پس دست از نق‌زدن‌هایتان بردارید و زندگى دو روزه دنیا را رها کنید و آخرت را بنگرید که زندگى جاودانه در آنجاست.

و، اما شما اى پدرم، مادرم، خواهرم و برادرانم مرا ببخشید از اینکه نتوانستم فرزند و برادر خوبى براى شما باشم، از شما انتظار دارم اگر شهادت نصیب من شد پیام خون مرا که همان پیام امام عزیزمان است به گوش آنهایى که هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند و فکر مادیات‌اند برسانید و امام را همیشه به یاد داشته و دعا کنید.

در آخر موفقیت و پیروزى همگان و سلامتى و طول عمر رهبر و نصرت رزمندگان اسلام را از خداوند خواستارم و از تمام آشنایان، همسایگان و بخصوص دوستان عزیز و گرامى حلالیت خواهى می‌کنم امیدوارم که مرا بخشیده باشند. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار