شهید گرجى: خواهرانم زینب‌گونه با فساد مبارزه کنید

شهید یوسف گرجى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «برادرانم! اسلحه مرا به زمین نگذارید و راه مرا ادامه دهید و شما خواهرانم! زینب‌گونه با فساد مبارزه کنید.»
کد خبر: ۵۳۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ - 26July 2022

شهید گرجى: خواهرانم زینب‌گونه با فساد مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید یوسف گرجى

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

با سلام و تهیت به امام عصر (عج) و نایب بر حقش بت‌شکن تاریخ امام امت خمینى کبیر و درود و سلام بر تمامى رزمندگان که در جبهه‌هاى حق علیه باطل حماسه آفریدند و درود بى کران بر تمامى شهیدان اسلام از صدر تا کنون.

بارى پدر عزیزم از اینکه اینجانب به خدمت مقدس سربازى شرفیاب شدم خیلى خوشحال هستم و امیدوارم که با این قدم کوچک دین خود را نسبت به انقلاب اسلامى و شهدا ادا کرده باشم و از خانواده مى خواهم که همیشه دعاگوى امام عزیز باشید.

مادر و خواهرانم دنباله‌رو زینب کبری باشید و زینب‌گونه پیام من و سایر شهدا را به دیگران برسانید و اگر خدا توفیق داد و شهادت نصیب من شد مبادا براى من گریه کنید که دشمنان شاد خواهند شد و صبور و شکیبا باشید. اگر باعث ناراحتى شما شدم امیدوارم که مرا حلال نمایید و از تمام دوستان و آشنایانم حلالى می‌خواهم.

برادرانم اسلحه مرا به زمین نگذارىد و راه مرا ادامه دهید و شما خواهرانم زینب‌گونه با فساد مبارزه کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار