مروری بر وصیت‌نامه شهید «گرجی»

شهید علی‌اصغر گرجی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از مردم می‌خواهم پیرو رهبر عزیزمان باشند، خدانگهدار همه شما باشد.»
کد خبر: ۵۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ - 24July 2022

شهید گرجی: پیرو رهبر باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید علی اصغر گرجی

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

اگر قرار باشد که آخر بدن ما را خاک کنند و خوراک کرم‌ها شود پس چرا در راه خدا با شمشیر‌ها براى لبیک به فرمان اماممان قطعه قطعه نگردد.

خدایا! چه کنم؟ به که پناه ببرم آن هنگام که تو مرا طرد کنى و از درگاه خود برانى.

سزاوار نیست مسلمانى بدون وصیت زیر عرش شب را سحر کند، بار خدایا! من از درگاهت طلب عفو و بخشش را دارم، چون خیلى گنهکارم، خدایا! تو مگر نگفتى صد بار اگر توبه شکستى باز بازآ این درگه ما درگه ناامیدى نیست آمدم رو بسویت، آمدم تا از سر تقصیرم درگذرى، خدایا مرا از شر شیاطین نجات ده و در راهى که خودت دوست دارى ثابت‌قدم بدار.

من از همسرم و فرزندانم عذر می‌خواهم که آن‌ها را تنها گذاشتم و آمدم به هجرتى که خدا وعده داده بود البته من کسى نبودم براى زن و فرزندانم که بگویم آن‌ها تنها هستند.

خداوند با شماست، آن خدایى که شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد، نگهدار زن و فرزند من هم هست.

از مردم می‌خواهم پیرو رهبر عزیزمان باشند، خدانگهدار همه شما باشد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها