شهید کیمیایى‌اسدى: پیرو خط انبیا و ولایت فقیه باشید

شهیدحسین کیمیایى اسدى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «همواره پیرو خط انبیا و ولایت فقیه باشید و پیوسته براى پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب کوشش کنید.»
کد خبر: ۵۳۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 22July 2022

شهید کیمیایى‌اسدى: پیرو خط انبیا و ولایت فقیه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حسین کیمیایى‌اسدى

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا ایت‌ها النفس المطمئنه ارجعى الى ربک راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى و ادخلى جنتى

سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و سلام و درود بر رزمندگان جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل و مردم شهیدپرور ایران.

وصیت این بنده حقیر به رزمندگان و این ملت شهیدپرور این است که تا پاى جان هم که شده دست از رهبرى امام برنداشته و همواره پیرو راه و خط انبیا و ولایت فقیه باشند و پیوسته براى پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب کوشش کنند؛ و اى پدر و مادر عزیزم، از شما مى‌خواهم حق پدر و مادرى خود را بر من حلال کنید و از تمام دوستان و آشنایان حلالیت طلبیده و از خداى بزرگ مى‌خواهم آن‌ها را هر چه بیشتر در راه پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب پیروز و سربلند گرداند.

خداوند شما را از جمله صابران قرار دهد و در آخر حرفم، با نیت قلبم مى‌گویم: خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها