شهید «منصور ندیم»:

هوشیار باشید که دشمنان می‌خواهند فساد را در بین شما ترویج دهند

شهید « منصور ندیم» در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: هوشیار باشید که دشمنان برای شما نقـشه کـشیده اند کـه فـساد را در بـین شما ترویج کنند.بـا آنهـا مبارزه کنید و دنباله رو راه شهدا باشید.
کد خبر: ۵۳۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 22July 2022

هوشیار باشید که دشمنان میخواهند فساد را در بین شما ترویج دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «منصور ندیم» در یکم تیرماه سال 1343 در شهرستان زابل در خانواده‌ای متدین به دنیا آمد.

وی تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد. قبل از پیروزی انقلاب به فعالیت های سیاسی می پرداخت. با شروع جنگ تحمیلی و تجاوز عراق به ایران از اولین نیروهای اعزامی به میادین نور علیه ظلمت بود و در طول مدت حضور در جبهه بارها مجروح گردید و پس از بهبودی به نبرد ادامه داد.

سرانجام در روز 24 دی ماه 1365 با کاروان سپاهیان محمد(ص) به جبهه عزیمت کرد و در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل گردید.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است:

 تنها وصیتی که دارم این است که امام را تنها نگذارید و به دستورات امام کـه دسـتورات اسلام است گوش دهید و آنها را عمل کنید. مـردم نگذاریـد کـه دشمنان در بین شما مسلمانان اشاعه فساد و فحشاء انجام دهند. هوشیار باشید که دشمنان براي شما نقـشه کـشیده انـد کـه فـساد را در بـین شما ترویج کنند.بـا آنهـا مبارزه کنید که اگرآدم هاي بی تفاوتی نسبت به مسائل انقلاب باشـید، خـدا بـر شـما خـشم خواهد کرد. از شما میخواهم که مواظب جوان هـاي خـود باشـید و انـشاءاالله کـه دنباله رو راه شهیدان باشید و به مرگ خودتان بیشتر از هر چیزي فکر کنید که مـرگ انـسان را از گناه باز میدارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها