جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

آزمودن توانمندی نیروی پدافند هوایی عواقب پشیمان‌کننده‌ای برای دشمنان دارد

امیر سرتیپ الهامی گفت: آزمودن خلاقیت و توانمندی نیروی پدافند هوایی ارتش عواقب پشیمان‌کننده‌ای برای بیگانگان به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۳۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 27July 2022

امیر سرتیپ الهامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان مرکز فرماندهی و کنترل حضرت ولی عصر (عج) این نیرو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و سایت رادار سوباشی، اظهار داشت: پدافند هوایی بدون لحظه‌ای توقف تمامی تهدید‌ها را هزاران کیلومتر فراتر از مرز‌ها رصد و شناسایی می‌کند.

وی افزود: شبکه فرماندهی و کنترل نقش خطیر و ارزنده‌ای در هدایت سایر نیرو‌های میدان نبرد ایفا می‌کند و هیچ عملیاتی بدون پشتیبانی و چتر هوایی پدافند انجام نمی‌شود.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رشادت و جوانمردی شهدای سایت رادار سوباشی در طول دوران دفاع مقدس تأکید کرد: امروز تجربیات گذشته نیروی پدافند هوایی در راستای مقابله با انواع تهدیدات و چالش‌ها همزمان با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، فنی و با ذکاوت، نیت‌های پلید و شوم دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

امیر الهامی با بیان اینکه سامانه‌های بومی راداری، موشکی، شنود الکترونیکی و... در تمامی مناطق و گروه‌های پدافندی قابلیت درگیری و کسب موفقیت در یک رزم پیچیده را دارند، گفت: آزمودن خلاقیت و توانمندی نیروی پدافند هوایی ارتش عواقب پشیمان‌کننده‌ای برای بیگانگان به دنبال دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها