جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

برای افزایش قدرت نظامی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم

امیر سرتیپ الهامی با تأکید بر اینکه برای افزایش قدرت نظامی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم، گفت: نیرو‌های مسلح کشور در دفاع از مظلوم، پیشگام هستند.
کد خبر: ۵۳۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ - 02August 2022

نوآوری خلاقیت و ابتکار مهمترین عامل بازدارنده تهاجم دشمنان

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (سه‌شنبه) در جمع فرماندهان ستاد این نیرو ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع)، اظهار داشت: فلسفه نهضت عاشورا سرشار از درس هدایت، خودسازی، ایثار و از خود گذشتگی است.  

وی با بیان اینکه شناخت ترفند‌های ماهرانه استکبار با افزایش بصیرت و پیروی از ولایت فقیه محقق می‌شود، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان در دفاع از مظلوم و استکبارستیزی پیشگام هستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نوآوری، خلاقیت و ابتکار مهمترین عامل بازدارنده در مقابل تهاجم دشمنان است که کارکنان متخصص، با تجربه و تلاشگر این نیرو همواره با به کارگیری ایده‌های خلاقانه گره‌های بزرگی را باز کرده‌اند و امروز در بحث تولید، تعمیر و نگهداری تجهیزات پدافندی به سمت استقلال و خود اتکایی پیش می‌رویم.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به توانمندی برخی از تجهیزات پدافندی بومی کشورمان در اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشورمان خاطرنشان کرد: تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان علاوه بر آسیب‌هایی که داشته، باور، اعتماد به نفس و قطعاً ما می‌توانیم را به منصه ظهور رساند و امروز در تمامی علوم و عرصه‌ها با سایر کشور‌ها در رقابت هستیم.   

وی با تأکید بر اینکه در افزایش قدرت نظامی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم، افزود: امنیت، آرامش و آسودگی خاطر هموطنانمان با ریختن خون هزاران شهید و فدارکاری جانبازان و ایثارگران به وجود آمده و جدایی وجبی از خاک این مملکت خوابی در چشمان دشمنان است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها