فرمانده انتظامی تبریز مطرح کرد؛

برنامه‌های ویژه پلیس برای تأمین امنیت دسته‌های عزاداری

سرهنگ «الله‌وردیان» گفت: در راستای تأمین امنیت دسته‌های عزاداری در ایام دهه محرم، برنامه‌های ویژه‌ای اتخاذ شده است.
کد خبر: ۵۳۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 27July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «رمضان الله‌وردیان» فرمانده انتظامی شهرستان تبریز، امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌ دهه اول محرم اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا با برقراری نظم و امنیت، در آیین عزاداری دسته‌های عزاداران حسینی در دهه نخست محرم شریک باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از پیام‌های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: در راستای تأمین امنیت دسته‌های عزاداری در ایام دهه محرم، برنامه‌های ویژه‌ای اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ادامه داد: با توجه به نصب بنرهای بزرگ در دهه ماه محرم در سطح شهر و احتمال وزش باد و امکان سقوط بنرها، ایمنی داربست‌بندی باید مورد توجه قرار گیرد تا از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنیم.

جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خدمات شهری شهرداری تبریز، آمادگی لازم را در همه نقاط شهر به ویژه مرکز شهر برای ارائه هرچه بهتر خدمات دارد.

وی افزود: پس از پایان مراسم‌های عزادارای، نیروهای خدمات شهرداری تبریز نسبت به پاکسازی و تنظیف معابر اقدام خواهند کرد تا شهرداری به نحو احسن، خدمات خود را در دهه محرم به عزاداران حسینی اراِئه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها