پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید «قدیر مجتبوی» تشییع شد

پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید «قدیر مجتبوی» از مسجد مقبره شهید ثالث به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع ‌شد.
کد خبر: ۵۳۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ - 27July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید «قدیر مجتبوی» که عصر دوشنبه هفته جاری، پس از گذشت 40 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، به یاران شهیدش پیوست، امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «محسن آخوندی» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در استانداری، مسئولان و مردم شهیدپرور تشییع شد.

شرکت کنندگان در مراسم پس از تشییع، پیکر شهید مجتبوی را در گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپردند.

قدیر مجتبوی سوم فروردین سال 1340 در قزوین به دنیا آمد در هفتم تیر سال 1361 از سوی بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و آبان همان سال در عملیات محرم بر اثر اصابت ترکش به سر، به مقام جانبازی نایل شد.

این جانباز سرافراز برای دفاع از کیان کشور مجدد راهی جبهه شد و سال 1364 در عملیات والفجر 8 با اصابت مجدد ترکش به سر و هر دو پا برای دومین بار جانباز شد.

جانباز شهید قدیر مجتبوی با وجود دو بار جانبازی، دست از مبارزه بر نداشت و برای سومین بار برای مقابله با دشمن بعثی وارد عرصه نبرد شد که این بار سال 1367، بر اثر برخورد با مین و قطع پای راست از پنجه در شیخ‌محمد، سومین جانبازی خود را تجربه کرد و به مقام جانبازی 70 درصد نایل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار