به مناسبت سالروز عملیات مرصاد؛

امام خامنه‌ای: ملت ایران همچنان بر موضع قدرت انقلابی خود باقی مانده است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دشمن خیال کرد امام را تنها گذاشتیم. خیال کرد مرز‌های اسلام انقلابی و ایران اسلامی نمی‌تواند بوسیله رزمندگان دفاع شود. اما انقلاب در دهمین سال ولادت خودش توانست نه فقط پاسخ عراق را بلکه پاسخ استکبار را بدهد.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 27July 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، از آنجا که در آستانه سالروز عملیات مرصاد هستیم، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا درباره‌ی عملیات مرصاد و اتفاقات بعد از تصویب و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و برشی از سخنان سردار شهید حاج احمد کاظمی درباره برنامه‌ریزی منافقین در عملیات مرصاد را منتشر کرد که به شرح زیر است:

امام خامنه‌ای: ملت ایران همچنان بر موضع قدرت انقلابی خود باقی مانده است/ انقلاب اسلامی توانست پاسخ استکبار را بدهد

«اگر امروز در بیابان‌های جنوب ایران در زیر این آفتاب سوزان، رزمندگان ما در خطوط مقدم دارند می‌جنگند و اگر خانواده‌های شهید داده یک بار دیگر جوانان و مردان خود را به این صحنه فداکاری پرشکوه گسیل می‌کنند و اگر اقشار مختلف مردم از روحانیون معظم، جوانان، روستائیان، کارگران، روشنفکران، دانشگاهیان، اصناف و همه قشر‌ها بازو به بازو و گام به گام در کنار هم در صحنه‌های نبرد حاضر می‌شوند و اگر این اخلاص و فداکاری را از خودشان نشان می‌دهند، این نتیجه و ثمره بسیار روشن و مشهودی دارد و آن این است که ملت ایران همچنان بر موضع قدرت انقلابی خود باقی مانده است.

در ادامه این صوت شهید کاظمی درمورد عظمت اسلام گفت: عظمت انقلاب و اسلام به قدری است که ما هرگز نمی‌توانیم آن را درک کنیم. در صحنه هستیم، آر پی جی روی شانه‌هایمان هست، شلیک می‌کنیم، می‌بینیم که خداوند چگونه دشمنان را منهدم می‌کند و چگونه این‌ها با ساز و برگ و تجهیزات به انزوا برسند.

رژیم عراق به گمان باطل خود خیال کرد ملت ایران ضعیف شده است. خیال کرد توانسته شما را از جنگ خسته کند. خیال کرد اراده‌های پولادین شما رزمندگان که در فتح‌المبین، بیت‌المقدس و والفجر ۸ و بقیه عملیات‌های بزرگ و افتخارآمیز آن را از نزدیک لمس کرده بود و ضرباتش را تحمل کرده بود، خیال کرد این اراده مصمم گرائید.

این‌ها توطئه‌های خیلی بزرگی در ذهنشان بوده است. اینکه منافقین الآن همه سند و مدرک‌ها از خودشان است. این‌ها به شکلی داشتند در عراق آموزش می‌دیدند و برنامه ریزی می‌کردند که با یک حرکت و ستون کشی تا تهران بیایند، ولی وقتی که مواضع جدید جمهوری اسلامی را می‌بینند، می‌گویند: الآن دیر می‌شود.

این‌ها مقداری که سرشان خلوت شد و این فکر در سرشان آمد که شاید دیگر این طرح ما ناموفق باشد، این‌ها سریع در تشکیلاتشان می‌آیند و در سازمانشان جلسه‌ای می‌گیرند. رجوی به آن‌ها اعلام می‌کند و می‌گوید: سریعا باید آماده شوید. ما این طرح را داریم که زمان آن دارد می‌گذرد و سریع همه نیرو‌ها از همه جا خبرخوانی شوند و جمع شوند. می‌خواهیم طرحمان را انجام دهیم. پشت سر آن می‌گویند طرحمان این است که برویم به تهران و حکومت را سقوط دهیم.

سند‌های زنده و دقیقی با دست خط خودشان هست که می‌آیند در این تشکیلات واقعا کار خیلی خطرناکی را برای خودشان انجام دادند؛ ولی عمق توطئه که چقدر این‌ها برای انقلاب توطئه در سرشان هست و هیچ وقت از پا نمی‌نشینند، معلوم نیست. این‌ها دشمنان اسلام هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دشمن خیال کرد ما امام را تنها گذاشتیم. خیال کرد مرز‌های اسلام انقلابی و ایران اسلامی نمی‌تواند بوسیله رزمندگان دفاع شود. تاخت و تاز خودش را شروع کرد؛ اما انقلاب در دهمین سال ولادت خودش توانست نه فقط پاسخ عراق را بلکه پاسخ استکبار را بدهد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها