یادداشت/

«مرصاد»؛ دست رد تاریخ ایران زمین به سینه منافقین

ملت ایران طی عملیات مرصاد دست ردی جانانه به سینه‌ی منافقین زدند که تا ابد داغ ننگ آن به پیشانیشان خواهد ماند.
کد خبر: ۵۳۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰ - 28July 2022

«مرصاد»؛ دست رد تاریخ ایران زمین به سینه منافقینگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس- علی عبدالصمدی؛ همکاری اعضاء سازمان مخوف منافقین با ارتش بعثی عراق شاید ننگین‌ترین لکه بر جبین این گروهک تروریستی باشد. پس از پذیرش قطعنامه‌ی ۵۹۸ و پایان هشت سال جنگ تحمیلی سراسر حماسه، جهاد و پیکار علیه نیرو‌های اهریمنی، اعضاء خود فروخته سازمان منافقین با تسلیم شدن در برابر دشمنان ایران زمین، مقدمات حمله‌ی نظامی دیگری را به کشور اهوراییمان فراهم ساختند. این عملیات از سوی سازمان تروریستی منافقین فروغ جاویدان نام گذاری شد. فروغی که البته دروغی بیش نبود.

تنها چند روز پس از آغاز این عملیات پوشالی، سلحشوران زبده و غیور ایرانی توانستند طومار این غائله را در هم بپیچند و برای همیشه نابود سازند. غیرت و عزم جزم ایرانی در ماورای این عملیات که «مرصاد» نام نهاده شد، هویدا بود. شهید سرافراز و نابغه‌ی نظامی دوران علی صیاد شیرازی فرماندهی کل این عملیات را بر عهده داشت.

مزدوران منافقین ضمن ورود به اسلام آباد غرب، بیمارستان این شهر را به خاک و خون کشیدند و بسیاری از بیماران بی گناهی که در آن بیمارستان بستری بودند به فیض شهادت نائل آمدند. اسناد و مدارک پزشکی بیمارستان بدون هیچ دلیلی نابود شد. بر اساس شواهد تاریخی زنی که خود را رییس جمهور برگزیده و دائم العمر این سازمان تروریستی می‌پندارد شخصا در این عملیات تروریستی حضور داشته و دستور قتل عام را صادر کرده بود.

حال در نظر بگیرید اعضاء کوچک و بزرگ این سازمان تروریست پرور از دیرباز تا کنون ادعای دموکراسی و بشردوستیشان گوش فلک را کر می‌کرده و می‌کند و در رسانه‌های بی اعتبار و بنگاه‌های دروغ پراکنی خود دم از آزادی خواهی و رعایت حقوق بشر می‌زنند. جالب‌تر اینجاست که از آن زمان تا کنون رسانه‌های وابسته به این گروهک تروریست پرور که به نوعی می‌توان آن‌ها را خوارج زمانه نامید، از این افتضاح و آبرو ریزی به عنوان افتخار ملیشان یاد می‌کنند و به سبک و شیوه‌ای احمقانه آن را پاس می‌دارند.

بر مبنای آمار‌های رسمی اعلام شده ۴۳۸ دستگاه نفربر، تانک و خودرو و بیش از ۱۲۰۰ قبضه تجهیزات نظامی متعلق به سازمان منافقین نابود شد. تجهیزاتی که از سوی ارتش بعثی خونریز عراق به آن‌ها تحویل داده شده بود، ولی نهایتا غیرت ایرانی توانست رویاپردازی‌های منافقین و پشتیبانانشان را بر باد بدهد.

اعضاء این سازمان مخوف تروریستی مصادیق واقعی و عینیت یافته‌ی آیات ۱۷ و ۱۸ سوره‌ی مبارکه‌ی بقره است که می‌فرماید: مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمّا اَضاءَتْ ما حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمات لاَّ یُبْصِرُون صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ.

مَثَل آنان (منافقان) همانند کسی است که آتشی افروخته (تا در بیابان تاریک، راه خود را پیدا کند)؛ ولی هنگامی که آتش اطراف او را روشن ساخت، خداوند (طوفانی می‌فرستد و) آن را خاموش می‌کند و در تاریک‌های وحشتناکی که چشم کار نمی‌کند، آن‌ها را رها می‌سازد، آن‌ها کران، گنگ‌ها و کورانند؛ لذا (از راه خطا) باز نمی‌گردند!

عملیات مرصاد داغ ننگی ابدی بر پیشانی این سازمان تروریستی است. مرصاد دست ردی بود از سوی تاریخ ایران زمین که به سینه‌ی اعضاء این سازمان خورد و پاسخ قاطعانه‌ی ملت ایران به منافقین کور دل بود که: نفاق، هرگز!

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها