مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی:

عملیات «مرصاد» محاسبات دشمنان را با شکست سختی مواجه کرد

امیر سرتیپ «آراسته» گفت: عملیات «مرصاد» از عملیات هایی بود که محاسبات منافقین را با شکست سختی مواجه کرد و باعث نا امیدی همه دشمنان نظام شد.
کد خبر: ۵۳۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 27July 2022

عملیات «مرصاد» از عملیات هایی بود که محاسبات دشمنان را با شکست سختی مواجه کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی امروز(چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که در یادمان شهدای گمنام تمرچین پیرانشهر برگزار شد گفت: در عملیات مرصاد امیر شهید صیاد با تدبیر و ذکاوت نظامی که داشت نقش بی بدلی در راهبری این عملیات ایفا کرد که نتیجه آن پیروزی رزمندگان اسلام بر منافقین بود.

وی افزود: یکی از افتخارت عملیات مرصاد این بود که حمایت ها و وعده های داده شده به منافقین جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برهم زد و باعث نا امیدی دشمنان شد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی اظهار داشت:  امروز نیز به تاسی از عملیات مرصاد با انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده ایم و اجازه عملیاتی شدن نقشه های پلید آنها را نخواهیم داد.

در این مراسم که  با حضور کاروان های راهیان نور و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان پیرانشهر ترتیب یافت از تعدادی خانواده معظم شهید نیز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار