رئیس جمهور:

ایستادگی ملت دشمن را ناکام گذاشته است/عهد بستم بسترهای فساد را اصلاح کنم

حجت‌الاسلام «رئیسی» با بیان اینکه امروز اصلاحات اقتصادی اتفاق می‌افتد و حقیقتا ایستادگی ملت دشمن را ناکام گذاشته است، گفت: من با خدای خودم عهد کرده‌ام بدون توجه به یک عده‌ی خاص بسترهای فساد را اصلاح کنم.
کد خبر: ۵۳۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 28July 2022

ایستادگی ملت دشمن را ناکام گذاشته است/پیمان بستم بسترهای فساد را اصلاح کنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم دارالمومنین همدان در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی با اشاره به نقش موثر و فراموش نشدنی مردم همدان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رمز موفقیت مردم این دیار باور به خدا، ایمان و مجاهدت در راه حق است، که باید همواره از آن صیانت کرد و بنا به اظهارت رهبر انقلاب اسلامی، همدان دارالمجاهدین است.

وی همدان را مهد زنان و مردان فرهیخته‌ای دانست که در همواره در طول تاریخ نام آور بوده‌اند  و گفت: استان همدان در دفاع مقدس و بمباران هایی که شبانه روز مردم همدان را تهدید می‌کرد، خوش درخشید و بصیرت مردم همدان دشمن را ناامید کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه افتخار داشتم که سالهای ۶۱ و ۶۲ خدمت گزار مردم همدان بودم، گفت: خدمات مردم همدان در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است و برای حفظ نظام از تمام اقشار فرزندان خود را به جبهه اعزام کردند و باید یاد سرداران شهید همچون سردار همدانی و سردار سلگی از این سرزمین برخاستند را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه  همه بزرگان در هر نطقه از این مرز و بوم باید به مردم خدمت کنند، افزود: امروز دارای ظرفیت‌های فراوانی در سطح کشور هستیم و یکی از این ظرفیت‌های بی‌بدیل مردم هستند، که پشتبان نظام و انقلاب‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید حداکثر ظرف دو ماه آینده مسئله آب همدان به سامان برسد، گفت: مسئله آب مردم استان همدان را رنج می‌دهد و به مسئولان استان و مدیران مربوطه تأکید شده است.

وی با تاکید بر احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد اشتغال، افزود:  امروز تولید، کشاورزی و صنایع مسئله مهم است، مسئولان استان به دنبال ایجاد حداقل ۲۷ هزار شغل در سال جاری هستند اما می گویم زمینه‌های بیشتری در حوزه تولید انجام دهند و به نحوی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت مورد توجه ویژه باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: یکی از نگرانی اصلی استان بیکاری جوانان است و در برنامه کاری باید حداقل ۴۰ هزار شغل در استان ایجاد شود تا مشکل جوانان حل شود.

وی با بیان اینکه با وزیر راه و شهرسازی مکرر در مورد مسکن دارالمومنین و دارالمجاهدین صحبت داشتم گفت: مشکل مسکن دارالمومنین همدان باید با همکاری خود مردم حل شود؛ مردم به ویژه جوانان آمادگی دارند در ساخت مسکن به دولت کمک کنند؛ اعطای تسهیلات و زمین باید با فوریت دنبال شود.

رئیس جمهور حل مشکلات زوج‌های جوان و دانشجویان متاهل تاکید کرد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکل مسکن حل شود، در شهرستانها و شهرها و بخش‌ها به دنبال این هستیم بتوانیم مشکلات را حل کنیم و با همت بلند مدیران در شورای اداری مسائل حل شود.

وی با اشاره به اصلاحات اقتصادی در کشور گفت: امروز اصلاحات اقتصادی اتفاق می‌افتد و حقیقتا ایستادگی ملت دشمن را ناکام گذاشته و از این پس نیز ناکام خواهد گذاشت و یقین داریم ایستادگی و مقاومت مردم همراه دولت خواهد بود.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه، افزود: ایشان در این دیدار به توجه به مردم و مردم‌داری و رفع مشکل تاکید کردند و من در جلسات مختلف تاکید کردم که مردمداری و توجه خاص به مردم مورد توجه این دولت است.

وی  تصریح کرد: امام خمینی (ره) و رهبری با تمام وجود اعتقاد به مردم داشتند و دارند و ما نیز به تبعیت از آنها توجه به مردم را یکی از افتخارات خود می‌دانیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه هویت من سربازی و خدمتگزاری به مردم است و طلبه‌ای هستم در خدمت به ملت، گفت: من با خدای خودم عهد کرده‌ام بدون توجه به یک عده‌ی خاص بسترهای فساد را اصلاح کنم؛ در این راه رضایت خدا و خواست مردم تنها چیزی‌ است که ما مدنظر قرار می‌دهیم.

وی بیان داشت:  همدان دارالمومنین و دارالمجاهدین است و باید این هویت برای استان بماند، در همین راستا حل مشکلات مردم دغدغه دولت مردمی است و باید دست رانتخواران و مفسدان و رابطه ناسالم در کشور قطع شود.

رئیسی متذکر شد: توجه به اقتصاد روستا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد معدن همدان را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهیم تا بخشی از معضل اشتغال این دیار رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار