اشغالگران صهیونیست ۳ فلسطینی را در نابلس هدف قرار دادند

حداقل ۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس زخمی شدند.
کد خبر: ۵۳۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 29July 2022

اشغالگران صهیونیست ۳ فلسطینی را در جنوب نابلس هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های پنجشنبه شب در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی زخمی شدند.

گفته شده در این درگیری، یکی از مجروحان از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفته و وضعیت بسیار خطرناکی دارد.

همزمان با زخمی شدن فلسطینی‌ها در جنوب نابلس، نظامیان صهیونیستی اجازه ورود نیرو‌های هلال احمر به این منطقه برای انتقال مجروحان را ندادند.

این درگیری یک روز پس از آن صورت گرفته است که بامداد چهارشنبه نظامیان صهیونیست یورش‌های گسترده‌ای به قدس و کرانه باختری انجام دادند و طی آن هفت فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منزل لیث ابوغلمی اسیر فلسطینی در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس یورش برده و منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.

«اور هیلر» خبرنگار نظامی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود: بیشترین چیزی که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی را نگران کرده، تبدیل شدن نابلس به جنین دوم است.

در عملیات چند روز پیش مبارزان فلسطینی در شهر نابلس (کرانه باختری) نظامیان صهیونیست به مدت ۴۰ دقیقه در کمین گرفتار شده و امکان پیش روی پیدا نکردند.

طی چند هفته گذشته سیر تحولات و درگیری‌ها در نابلس شده گرفته و «عمر جعاره» تحلیلگر سیاسی بر این باور است که حوادث نابلس نشان دهنده آشفتگی رژیم صهیونیستی است.

این تحلیلگر مسائل فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی در نابلس از همه نوع سلاح و حملات مختلف از جمله حمله راکتی، شلیک گلوله و حمله پهپادی استفاده کرد؛ اما صهیونیست‌ها در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند و به رغم استفاده گسترده از سلاح‌های مختلف تنها توانستند دو نفر از مبارزان فلسطینی را به قتل برسانند.

«علاء الریماوی» نویسنده و تحلیلگر سیاسی نیز معتقد است که مراکز مقاومت در کرانه باختری از اردوگاهی به اردوگاه دیگر و از شهری به شهر دیگر در حال انتقال بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار