همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم و کتابخانه‌های عمومی استان گسترش می‌یابد

گسترش همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کتابخانه‌های عمومی استان قم در دیدار مدیران کل این دو نهاد مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ - 29July 2022

همکاری ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس و کتابخانه‌های عموی قم گسترش می‌یابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، با مهدی توکلیان سرپرست این نهاد دیدار کرد.

لقمانپور در این دیدار، با معرفی ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت ادبیات را از مهمترین بخش‌های بنیاد خواند و اظهار داشت: سال گذشته حدود ۹۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم به زیور طبع آراسته و تعدادی هم ترجمه شده است.

وی افزود: در ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان نیز بخش قابل توجهی برای مخزن کتب تخصصی حوزه ایثار، جهاد و مقاومت و استفاده پژوهشگران و محققان حوزه ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

توکلیان نیز بر آمادگی کامل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار