دبیرکل حزب‌الله لبنان:

پیروز‌های مقاومت به لطف امام حسین علیه‌السلام است

سید حسن نصرالله گفت: ایثارگری‌ها، مقاومت‌ها، پیروزی‌ها و دستاورد‌هایی که ما داریم همه به لطف عاشورای امام حسین علیه السلام است.
کد خبر: ۵۳۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 30July 2022

پیروز‌های مقاومت به لطف امام حسین (ع) استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه نمی‌توان مقاومت اسلامی و کربلا، عاشورا، امام حسین علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و کسانی که با آن‌ها در کربلا بودند را از هم جدا دانست، گفت: ایثارگری‌ها، مقاومت‌ها، پیروزی‌ها و دستاورد‌هایی که ما داریم همه به لطف عاشورای امام حسین علیه السلام است.

وی افزود: وقتی از مقاومت اسلامی لبنان در طول ۴۰ سال کار، جهاد، صبر، فداکاری، پایداری، پیروزی و دستاورد‌ها صحبت می‌کنیم، این است که هر چه داریم از عاشورای امام حسین علیه السلام است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: با احیای عاشورا، مسیر ما و مردم با قدرت، نشاط، شور، صبر، استواری، آمادگی، فداکاری، امید و توکل به خدا ادامه یافته است.

نصرالله همچنین حلول سال جدید قمری را به کشور‌های عربی و اسلامی تبریک گفت و آروز کرد که مسلمانان و به ویژه مردم لبنان سال خوبی را در پیش رو داشته باشند.

وی همچنین گفت: در چهل سال گذشته یعنی از سال ۱۹۸۲ تاکنون شاهد پیشرفت بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی در احیای محرم بودیم.

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: از خداوند منان توفیق را برای همه خواستارم تا با همه امکانات و ظرفیت‌های موجود این مناسبت را هر چه بهتر، مفیدتر و کارآمدتر و مورد رضایت خداوند متعال، احیا کنیم.

نصرالله در پایان خاطرنشان کرد: من به صراحت می‌گویم که در روز عاشورا روی مسائل مذهبی و فرهنگی تمرکز می‌کنم و به مسائل سیاسی نمی‌پردازم. اگر در این شب‌ها اتفاق جدیدی بیفتد و لازم باشد در مورد اتفاقی که جای اظهار نظر است، نظر بدهیم، ان‌شاءالله با هم صحبت می‌کنیم، اما اصل مسائل مذهبی و فرهنگی است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار