دبیرکل حزب‌الله لبنان: احتمال جنگ با رژیم صهیونیستی ۵۰-۵۰ است

سیدحسن نصرالله در سومین سخنرانی خود در دهه اول ماه محرم ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت برای هر سناریویی آماده است.
کد خبر: ۵۳۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ - 01August 2022

احتمال جنگ با رژیم صهیونیستی ۵۰-۵۰ استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سومین شب ماه محرم الحرام در محفل عاشورایی که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، اظهار داشت: ما نه طرف مذاکرات با رژیم صهیونیستی در رابطه با ترسیم خطوط دریایی هستیم و نه هیچ کسی را مکلف کردیم که به نیابت از ما مذاکره کند.

نصرالله در ادامه با حمایت از دولت لبنان در این مذاکرات تاکید کرد: مذاکره بر سر تعیین مرز‌های دریایی بر عهده دولت لبنان است و ما هر اقدامی که دولت انجام دهد را وتو نخواهیم کرد.

دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه مذاکرات تعیین مرز‌های دریایی نحوه اقدام و عمل ما را در آینده مشخص خواهد کرد افزود: «برخورد و رفتار مقاومت با رژیم صهیونیستی در آینده، به نتایج مذاکرات غیر مستقیم بیروت و تل‌آویو دارد».

وی با اشاره به ورود غیرقانونی کشتی اسرائیلی به منطقه گازی کاریش برای استخراج گاز گفت: مقاومت لبنان گزینه‌های پیش روی خود را برای مواجهه با آن مورد بررسی قرار داده است، ۵۰ درصد ممکن است با مذاکره حل و فصل شود و ۵۰ درصد احتمال جنگ وجود دارد.

نصرالله، پیش از این با اشاره به اختلاف‌های لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر میدان نفتی کاریش گفته بود: «مقاومت لبنان مانع استخراج نفت توسط اسرائیل خواهد شد، حتی اگر منجر به جنگ شود».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار