فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا:

امروز ارتش ایران اسلامی در بالاترین درجه آمادگی رزمی است

«غلامعلیان» گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجه آمادگی رزمی است و اجازه تعدی به مرزهای مقدس کشور را به احدی نخواهد داد.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 30July 2022

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجه آمادگی رزمی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هر ساله در راستای تقدیر از کارکنان ممتاز خود، همایشی را تحت عنوان «همایش ممتازین» در سطح کل یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌کنید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا با اشاره به اینکه امروز بیستمین دوره تجلیل از کارکنان آجا است، اظهار داشت: کارکنان ارتش در چهار حوزه تقسیم بندی می‌شوند و پس از اینکه عملکرد آنها در طول سال مورد ارزیابی قرار گرفت در حوزه های ممتاز، عالی، خیلی خوب و خوب از کارکنان و همسران آنها تجلیل می شود چرا که ارتش اعتقاد دارد اگر موفقیتی متوجه یک فرد نظامی است قطعا خانواده آن تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: امروز همزمان با سراسر کشور، این همایش در حال برگزاری و در سطح قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق از ۴۲ نفر از کارکنان ممتاز و خانواده گرامی آنها تجلیل می شود.

ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجه آمادگی رزمی است و اجازه تعدی به مرزهای مقدس کشور  را به احدی نخواهد داد.

این مسئول در ادامه به موضوع جهاد تببین اشاره و خاطرنشان کرد: در تشریح جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان، هیچ عذری نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار