نشست تدوین برنامه عملیاتی بخش ایثارگران «سند تحول دولت مردمی» برگزار شد

نشست تدوین برنامه عملیاتی بخش ایثارگران «سند تحول دولت مردمی» روز گذشته در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 31July 2022

نشست تدوین برنامه عملیاتی بخش ایثارگران «سند تحول دولت مردمی» برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست تدوین برنامه عملیاتی بخش ایثارگران «سند تحول دولت مردمی» روز گذشته (شنبه) در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این نشست، عملیاتی کردن بخش ایثارگران سند تحول دولت بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با حضور «طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست بخش‌های مختلف سامانه رصد و پایش برنامه عملیاتی سند تحول دولت که زیر نظر دبیرخانه کمیسیون ویژه اجرای تحول دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور فعالیت می‌کند را تشریح کرد.

در این نشست «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع بهداشت و درمان و «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوعات مسکن و اشتغال در برنامه سند تحول دولت را مورد بررسی قرار دادند.

«علی گودرزی» مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بیان مراحل اجرایی و اعلام اقدامات اولویت‌دار سند تحول دولت مردمی و همچنین ۳۱ اقدام تعریف شده برای بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

در سند «تحول دولت مردمی برای ایران قوی» در فصل هفتم و مبحث دوم به موضوع ایثار و ایثارگران پرداخته شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار