مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

پیشکسوتان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین هستند

سرهنگ «حسن حبیبی» ظهر امروز با «علی اسلامی» جانباز ۶۶ درصد ارتش و «یعقوب حسینی» رزمنده هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ - 31July 2022

پیشکسوتان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در دیدار با «علی اسلامی» جانباز ۶۶ درصد ارتش و «یعقوب حسینی» رزمنده نیروی هوایی ارتش در رشت با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس تندیس زنده ایثار و غیرت هستند، اظهار داشت: این افراد به‌عنوان گنجینه معنوی و با ارزش جامعه، افرادی بی ادعا و بی منت هستند که با کمترین توقع و انتظار زندگی می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان جهاد تبیین را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی دانست که باید با محوریت امیدآفرینی، تبیین دستاورد‌های انقلاب و ترسیم آینده درخشان انقلاب محقق شود و تصریح کرد: جوانان با بهره‌گیری ظرفیت‌ها و دستاورد‌های معنوی دفاع مقدس، باید به خودباوری و «ما می‌توانیم» برای رسیدن به ایرانی قوی دست پیدا کنند.

وی افزود: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در بسیاری از حماسه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند، نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند و پیشران تحقق جهاد تبیین و حرکت کشور به سمت ایرانی قوی هستند.

در این دیدار، ناخدا «حبیب‌علی شعبانی» مدیرکانون بازنشستگان آجا در گیلان و سرهنگ بازنشسته «اصغر باژرنگ» و سرهنگ «اسماعیلی» مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار