فرمانده سپاه بهشهر:

پیکر شهید «رحیم کابلی» تاسوعای حسینی در بهشهر تشییع می‌شود

«جناسمی» گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» یکشنبه ۱۶ مرداد و همزمان با تاسوعای حسینی در بهشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ - 31July 2022

پیکر شهید «رحیم کابلی» تاسوعای حسینی در بهشهر تشییع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جناسمی» فرمانده سپاه بهشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در اردیبهشت ۱۳۹۵ در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید و در تفحص جدید همراه با دو شهید مازندرانی دیگر شناسایی و به زادگاهشان بازمی‌گردد.

وی گفت: خانواده شهید کابلی به مشهد مقدس اعزام شدند تا با این شهید در حرم رضوی وداع کنند و سپس به تهران منتقل می‌شود.

سرهنگ جناسمی افزود: پیکر پنج شهید مدافع حرم پنجشنبه در تهران تشییع و سپس پیکر سه شهید به مازندران باز می‌گردد و شنبه ۱۵ مرداد همزمان با شب تاسوعای حسینی مراسم وداع با شهید کابلی در بهشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم رحیم کابلی یکشنبه ۱۶ مرداد و همزمان با تاسوعای حسینی در بهشهر برگزار می‌شود.

در ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پس از تلاش‌های گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، پیکر‌های مطهر شهیدان حاج «رحیم کابلی»، «محمدامین کریمیان» و «مصطفی تاش موسی» تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها