امروز رخ داد؛

جزئیات تصویربرداری حزب الله از تاسیسات گازی رژیم صهیونیستی

کارشناسان در واکنش به انتشار تصاویر حزب الله از تأسیسات گازی رژیم صهیونیستی از میدان گازی کاریش تاکید کردند که این تصاویر با دوربین های پیشرفته حرارتی ضبط شده است.
کد خبر: ۵۳۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ - 31July 2022
جزئیات تصویربرداری حزب الله از تاسیسات گازی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کارشناسان در واکنش به انتشار تصاویری که مرکز اطلاع رسانی مقاومت اسلامی در لبنان آن را منتشر کرده بود، گفتند که این تصاویر با دوربین‌های پیشرفته حرارتی ضبط شده است.
 
کارشناسان اظهار داشتند: دوربین حرارتی پیشرفته‌ای که تصاویر را ضبط کرده است، مخصوص موشک‌هایی برای اهداف دریایی است و واضح نبودن بخشی از تصاویر نیز عمدی بوده است.
 
بر اساس اعلام کارشناسان، تصاویر مقاومت از تأسیسات رژیم صهیونیستی نشان دهنده «سلطه اطلاعاتی کامل» بر مناطقی است که این رژیم در آن فعالیت می‌کند و حزب الله اطلاعات کامل و دقیق از تعداد شناورها، مختصات آن و تعداد نیروهای فعال روی آن دارد.
 
طبق گفته کارشناسان، تصاویر ضبط شده ثابت می‌کند که مقاومت برای تصویربرداری از شناورهای متجاوز نیازی به پهپاد ندارد و ناوهای رژیم صهیونیستی همیشه در تیررس مقاومت بوده و هست.
 
کارشناسان تاکید کردند که زمان انتشار این تصاویر صرفاً حامل پیام رسانه‌ای و نظامی نیست، بلکه حامل پیام سیاسی نیز است.
 
گفتنی است، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با انتشار تصاویری از سکوهای گازی رژیم صهیونیستی در سواحل فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که همه سکوهای گازی شما در تیررس قرار دارد، با زمان بازی نکنید.
 
پیش از این سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با هشدار به صهیونیست‌ها در زمینه مانع تراشی در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، گفته بود که اگر لبنان نتواند از منابع گازی و نفتی در دریای مدیترانه استفاده نکند، رژیم صهیونیستی نیز حق استخراج نفت و گاز از هیچ میدان گازی در دریا را نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار