مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس تاکستان:

هزینه برای شهدا و پیشکسوتان دوران مقدس، ذخایر معنوی محسوب می‌شود

«بابا» گفت: هر هزینه‌ای برای شهدا و پیشکسوتان مقدس به عنوان سرمایه و ذخایرمعنوی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 01August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علیرضا بابا» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان، به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین «خدایاری» امام جمعه تاکستان، «رحمانی» بخشدار تاکستان، «شهسواری» مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای شهرتاکستان، «عباس لشکری» رئیس کانون پیشکسوتان و رزمندگان ضیاءآباد و «پورمحمدی» ازحوزه بسیج  از مراحل ساخت یادمان شهدای گمنام ضیاباد بازدید کرد.

«علیرضا بابا» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان در این بازدید اظهار داشت: دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضیاءآباد به زودی راه اندازی می شود و هر هزینه ای برای شهدا و پیشکسوتان دوران مقدس به  عنوان ذخایر معنوی محسوب می شود.

وی گفت: ظرفیت های بسیار ارزشمندی در بخش تاکستان وجود دارد که می طلبد کارهای زمین مانده با جدیت پیگیری و دنبال شود.

این مسئول در همین راستا ابراز کرد: برگزاری مراسم و نکوداشت در سطح ملی همچون شهید خلبان سرلشکر «حسین لشگری» آیت الله «ضیاء آبادی» و آیت الله «شهسواری» و سایر مفاخر بخش می بایست انجام شود.

در پایان مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تاکستان ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران و مسئولان بخش ضیاباد در به سرانجام رساندن یادمان شهدای گمنام گفت: حقیقتاً همت و جدیت والای مسئولان در این بخش  ستودنی است و به زودی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بخش ضیاباد راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار