فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگان

سردار صالحی گفت: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.
کد خبر: ۵۳۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 01August 2022

شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی چند ماهه، اعضای ۶ نفره باند قاچاقچیان سلاح را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم و مقتدرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

صالحی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل‌های دپوی قاچاقچیان، تعداد ۵ قبضه سلاح شورشی به همراه ۹ هزار فشنگ جنگی و بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح سرد کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید به اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه، قتل و تهدید می‌باشد، متذکر شد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها