نماینده مردم در مجلس:

اقدامات تخریبی علیه خدمات دولت به مردم بی‌حاصل است

لاجوردی با اشاره به برخی اقدامات تخریبی علیه فعالیت‌های دولت سیزدهم، گفت: دیگر زمان اقدامات تخریبی گذشته و این تلاش‌های بی‌حاصل مانند آب در هاون کوبیدن است.
کد خبر: ۵۳۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ - 01August 2022

اقدامات تخریبی علیه خدمات دولت به مردم بی‌حاصل است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «زهره سادات لاجوردی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به انتقاد‌هایی که در روز‌های اخیر از سوی برخی جریانات علیه حضور میدانی مسئولان در مناطق سیل زده صورت می‌گیرد، اظهار داشت: هنوز زمان زیادی از دولت قبلی سپری نشده و ملت ما به خوبی یادشان است که در حوادث مشابه، نوع برخورد‌ها و واکنش‌ها از جانب مسئولان دولت قبل چگونه بود.

وی افزود: در دولت قبل مردم دیدند در شرایطی که سیل به برخی مناطق آسیب بسیاری وارد کرده بود، مسئولان مربوطه که باید در صحنه حاضر می‌بودند، در سفر‌های شخصی بودند و کار به جایی رسید که نیرو‌های مسلح و گروه‌های جهادی به میدان آمدند تا کار زمین مانده آنان را انجام دهند و امدادرسانی‌های لازم، توسط نیرو‌های مسلح و گروه‌های جهادی صورت گرفت.

لاجوردی افزود: با چنین پیشینه‌ای، حالا رسانه‌های رقیب هر چقدر بخواهند سیاه نمایی کنند و مسئولان را زیر سوال ببرند، نمی‌توانند. چرا که مردم عمل مسئولان را می‌بینند و درست و نادرست را از هم تشخیص می‌دهند. علاوه بر این حتی اگر خود منتقدین فعلی منصفانه و به دور از سیاسی کاری به قضیه نگاه کنند، می‌فهمند که شرایط امروز با دوره قبل بسیار متفاوت است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم حضور به موقع و بی درنگ یک مسئول در صحنه حادثه را اقدام تبلیغی بنامیم پس چگونه باید عمل کرد؟ اینکه یک مسئول خود را مقید به این می‌داند که در سختی‌ها در کنار مردم حضور پیدا کند یک حسن و امتیاز به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با بیان اینکه دیگر زمان اینگونه اقدامات تخریبی گذشته و این تلاش‌های بی حاصل مانند آب در هاون کوبیدن است، افزود: ما نیز امیدواریم مسئولی که کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد، هیچگاه از چنین سیاه نمایی‌هایی ناراحت نشود.

وی در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه اقدامات و تلاش‌های مثبت بسیاری توسط مسئولین در این دولت صورت گرفته، گفت: علیرغم تلاش‌هایی که انجام شده، به دلیل کثرت مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، هنوز با وضع مطلوب فاصله داریم.

نماینده مردم تهران گفت: البته در بعضی دستگاه‌ها شاهد کم کاری‌ها یا ترک فعل‌هایی هستیم که امیدواریم هر کسی در هر مسئولیتی حضور دارد، وظیفه خود را به درستی انجام دهد، چرا که در غیر این‌صورت، مجلس با توجه به وظیفه قانونی خود با این موارد برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها