جزئیات دیدار نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور

معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به شرح جزئیات دیدار مجامع نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با رئیس‌جمهور پرداخت.
کد خبر: ۵۳۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 01August 2022

جزئیات دیدار نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قاسم جعفری» معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درباره جزئیات دیدار مجامع نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با رئیس جمهور، اظهار داشت: این دیدار هفتمین جلسه‌ای بود که رئیس‌جمهور با نمایندگان برگزار کرد.

جعفری با بیان اینکه مجموع نمایندگان خراسانات ۲۵ نفر بودند که امروز به خدمت رئیس‌جمهور رسیدند، افزود: استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد هم یک مجموعه خواهند شد و ظرف روز‌های آینده با رئیس‌جمهور دیدار خواهند کرد.

معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور در کمتر از یک سالی که مسئول اجرایی کشور شده است، تقریباً با تمامی نمایندگان دیدار و صحبت کرده است؛ این اتفاق در یک فضای بسیار صمیمی اتفاق افتاده و نمایندگان در این دیدار‌ها به طور مفصل به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته‌اند و رئیس‌جمهور نیز برای توضیح بیشتر از نمایندگان استفسار کرده است.

جعفری با اشاره به اینکه نمایندگان در این دیدار‌ها هم مسائل ملی و هم مسائل استانی‌شان را مطرح می‌کنند، گفت: نمایندگان در این دیدار‌ها به طرح موضوعاتی، چون رتبه‌بندی معلمان، فعال شدن معادن، آب، جاده، راه‌آهن و... پرداخته‌اند و رئیس‌جمهور نیز جهت حل موضوعات مطروحه دستوراتی را به معاون اول، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سایر مسئولان مربوطه صادر کرده است.

وی بیان داشت: رئیس‌جمهور بار‌ها عنوان کرده است که نمایندگان مجلس را دوستان خود می‌دانم و اظهارات ایشان دوستانه است؛ از طرفی نمایندگان مجلس هم معتقدند دولت از ابتدای شروع به کار خود رویکرد مردمی دارد و از نزدیک مسائل مردم را دنبال می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار