با حضور معاون اجرایی ارتش برگزار شد؛

آیین افتتاحیه بیستمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانشگاه‌های افسری ارتش

آیین افتتاحیه بیستمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور معاون اجرایی ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 01August 2022

برگزاری آیین افتتاحیه بیستمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانشگاه‌های افسری ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه بیستمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک به دانشجویان به منظور برگزیده شدن در کسوت دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در اهمیت و ارزش والای این عمل، همین بس که پیامبر اکرم (ص) در این باره می‌فرمایند «یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه‌روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه‌داری سپری شود».

وی آموزش را یکی از مهم‎ترین مؤلفه‌های پایداری، امنیت و آمادگی در برابر تحرکات دشمن برشمرد و گفت: لازمه اصلی استفاده از هرگونه تجهیزات و امکاناتی، داشتن آموزش اصولی و کارآمد است؛ بنابراین باید در این دوره نهایت تلاش خود را به کار گیرید و خود را به این مهم مجهز کنید تا بتوانید در میدان رزم قبل از هرگونه عکس‌العملی از ناحیه دشمنان، بهترین و سریع‌ترین واکنش را از خود بروز دهید.

معاون اجرایی ارتش در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان تصریح کرد: علاوه بر فراگیری شایسته آموزش‌های نظامی در این دوره‌ها، روحیه خود را از لحاظ ایمانی و اعتقادی نیز ارتقاء دهید تا بتوانید همچون «صیاد شیرازی‌»ها، «بابایی‌»ها و... در بزنگاه‌ها و در برابر تهدیدات دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون کوچکترین تردیدی ایستادگی کنید.

امیر محمودی در پایان با تأکید بر اهمیّت و جایگاه والای مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: این مرکز علاوه بر اینکه اولین مرکز آموزشی نیروی زمینی ارتش و از لحاظ امکانات و تجهیزات و تحصیلات مشمولین، مجهزترین آموزشگاه نزاجا در سطح ایران است، این افتخار را دارد که در زمان جنگ مرکز تربیت و پرورش بیش از دو هزار و ۶۰۰ سرباز بوده است؛ پس قدر خود را بدانید و آگاه باشید که پا در جای پای چه عزیزانی گذاشته‌اید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها