مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

باورپذیری در داستان‌نویسی دفاع مقدس را در اولویت قرار دهیم

سرهنگ حبیبی داستان‌نویسی دفاع مقدس را دارای ظرفیت‌های زیاد فرهنگی و ادبی و هنری دانست و گفت: باید در داستان‌نویسی دفاع مقدس در کنار جذابیت و تخیل، باورپذیری را در اولویت قرار دهیم.
کد خبر: ۵۳۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ - 02August 2022

به گزارش خبرنگاردر داستان نویسی دفاع مقدس، باورپذیری را اولویت قرار دهیم دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در کارگاه داستان‌نویسی دفاع مقدس، اظهار داشت: همه ملت‌ها در رویداد‌های مهم و بزرگ عزتمند می‌شوند؛ لذا ملت عزیز ایران هم در دوران دفاع مقدس عزت پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز کشور و نظام را مدیون دفاع مقدس هستیم، تأکید کرد: باید ظرفیت‌های ارزشمند و معنوی فرهنگ و معارف دفاع مقدس را به نسل‌های امروز و فردا منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، جنگ تحمیلی را موجب وارد شدن خسارات زیاد به کشور دانست و افزود: اگرچه شهدای گرانقدر را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم، اما دفاع مقدس دستاورد‌های ارزشمند فرهنگی از جمله هویت ملی و دینی، خوداتکایی و روحیه جهادی و عزتمندی و اقتدار به همراه داشت.

وی رسالت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ثبت و انتقال این دستاورد‌ها دانست و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه جنگ بسیار نفرت‌انگیز است، اما بهترین سوژه‌های هنری را از دل دفاع مقدس خارج کردیم و تئاتر، فیلم، شعر و داستان دفاع مقدس جزو پرمخاطب‌ترین آثار هنری هستند.

حبیبی داستان‌نویسی دفاع مقدس را دارای ظرفیت‌های زیاد فرهنگی و ادبی و هنری دانست و تأکید کرد: باید در داستان نویسی دفاع مقدس در کنار جذابیت و تخیل، باورپذیری را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار