مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان خبر داد؛

اجرای پویش ملی اطعام حسینی در کرمان

«عسکری‌نژاد» گفت: طرح اطعام و حسینی، همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده است.
کد خبر: ۵۳۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 02August 2022

اجرای پویش ملی اطعام و احسان حسینی در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «ناصر عسکری‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه‌های محرم و صفر سال جاری در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، همانند سال‌های گذشته علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، جذب حامی برای ایتام نیز به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی برای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان عنوان کرد: درگاه‌های اینترنتی و کد‌های دستوری برای جذب مشارکت خیران راه‌اندازی شده است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شود.

وی توضیح داد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق کد‌های دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نزد بانک تجارت واریز کنند.

عسکری‌نژاد متذکر شد: قالب پویش ملی اطعام و احسان حسینی (ع) در محرم و صفر پارسال، بیش از یک میلیون وعده‌غذای گرم و ۲۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در استان کرمان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار