قرار گرفتن سامانه «گنبدآهنین» در بالاترین حالت آماده باش

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آماده باش سامانه گنبدآهنین در جنوب سرزمین‌های اشغالی از هراس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از اعضای جهاد اسلامی در جنین به بالاترین سطح افزایش یافت.
کد خبر: ۵۳۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 02August 2022

قرار گرفتن سامانه «گنبدآهنین» در بالاترین حالت آماده باشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» اعلام کرد که در پی یورش بامداد سه‌شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین که به شهادت یک جوان فلسطینی ۱۷ ساله و بازداشت بسام السعدی از اعضای جنبش جهاد اسلامی منجر شد، سطح آماده باش سامانه «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی به بالاترین سطح افزایش یافت و مسیر‌های منتهی به نوار غزه مسدود شد.

این خبر در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر اوایل امروز از یک سری اقدامات پیشگیرانه در مرز‌های نوار غزه خبر داد و راه‌ها و مسیر‌های اصلی در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی را از ترس پاسخ جهاد اسلامی به بازداشت بسام السعدی و حملات راکتی احتمالی از نوار غزه مسدود کرد.

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی توضیح داد که اقدامات پیشگیرانه در نوار غزه برای جلوگیری از کشاندن منطقه به سمت تشدید جدید با جهاد اسلامی انجام شد. مقامات امنیتی دستور بستن ساحل «زیکیم» را به روی بازدیدکنندگان دادند و حرکت قطار‌ها بین عسقلان و سدروت متوقف شد و گذرگاه اریز به روی رفت و آمد کارگران بسته شد.

نظامیان صهیونیست بامداد سه‌شنبه با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و «بسام السعدی» یکی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز بازداشت کردند.

در پی این حمله، سخنگوی رسمی گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در بیانیه‌ای رسمی به اشغالگران درباره هرگونه آسیب رساندن به جان بسام السعدی هشدار داد و بر مقابله قدرتمند با تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها