فرمانده کل سپاه:

شاکله دفاعی و قدرتمند اسلام شکل گرفته است/ باید برای جهاد بزرگ آرایش جنگی بگیریم

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما برای جهاد بزرگ یعنی ساختن کشور باید آرایش جنگی بگیریم، گفت: یک راهبرد دشمن حمله به فضای فکری است؛ چراکه دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده است.
کد خبر: ۵۳۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 02August 2022

سیاست‌های دشمن با اقدامات جهادگران رسانه ناکام مانده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز (سه‌شنبه) در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه که در صحن اصلی حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، خطاب به بسیجیان اظهار داشت: ای کاش به اندازه دل‌های دلداده، سوخته و گام‌های مستحکم شما بسیجیانی در کنار آن اصحاب با وفا در عاشورا بودند تا آن داستان به گونه دیگری رقم می خورد.

وی افزود: امروز شما بسیجیان هم در میدان اصلی و هم در عالم آرزو، سیاست های دشمن را ناکام و متوقف کرده اید و باید گفت شما هنرمند در شکستن کاخ آرزوی دشمنان هستید.

فرمانده کل سپاه گفت: حق جاری است و باطل صف کشیده و صحنه همان صحنه است و امام در وسط میدان است و این شما هستید که به او لبیک گفته اید.

سردار سلامی توضیح داد: شما بسیجیان راه را بر دشمن بسته اید و بیرق های جهاد را برپا کرده اید و شمشیرها را از نیام درآوردید و دشمن در حال گریز است.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: امروز می توانید به شرق مدیترانه بروید و در لبنان اراده سید مقاومت را ببینید که در برابر صهیونیست ها ندای جهاد سر می دهد؛ صهیونیست ها دیوار های بلند و چند صد متری دور خود کشیدند که البته بیت عنکبوت است.

وی افزود: فلسطینیان را در قدس و همه جا ببینید که در برابر صهیونیست ها محکم ایستاده اند؛ ندای ایرانیان و افغانستانی ها و مردم عراق و سوریه را در کنار مرزهای تصنعی اسراییل ببینید.

سردار سلامی خطاب به حضار اظهار داشت: شما شلیک موشک ها را به پایگاه ها و تصرف شناورها را دیده اید و این واقعیت های بزرگ، نشان از آن دارد که شاکله دفاعی و قدرمند اسلام شکل گرفته و هرگز حوادث صدراسلام تکرار نمی شود.

وی افزود: خداوند راضی شد امام که زیباترین موجود عالم هستی است، شهید شود و اهل بیت او اسیر شوند تا هیچ بهانه ای نماند برای ترک میدان جهاد برای کسی نماند و این پیام بزرگ عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است اما او به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیاردها سال نوری با او فاصله دارد.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن هدفش فلج کردن جوامع مسلمان بوده اما از این هدف دور شده، اما هنوز که هنوز است نیتش را دارد؛ شما ببینید تمام تحریم ها باید علیه جوامع مسلمان و در نقطه آغاز و مرکزی آن ایران باشد، اما ملت ایران به برکت رهبری امام خامنه ای و به کمک شما بسیجیان نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند و بدانید که شما، مظاهر نصرت هستید.

وی اضافه کرد: بسیجیان اولین کسانی هستند که در مشکلات در کنار مردم در هر مشکل و رویدادی قرار می گیرند؛ آنها فشار تحریم را می شکنند و نمی گذارند به معیشت مردم آسیب برسد.

سرلشکر سلامی خطاب به جمع حاضر گفت: کمک های مومنانه شما آلام مردم ما را سبک کرد. شما مشعل داران امید و بیرق داران نشاط بودید؛ خانه مردم و مساجد را می سازید پس درود خداوند بر شما.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: جنگ بین جنود ابلیس و الهی همیشه بوده و الان هم هست و شما اجازه نمی دهید یاس که از نشانه های کفر است در جامعه ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: سیمای بسیجیان سرشار از عاطفه و دست هایشان مهربان است و این تنها راه حل عبور از فتنه ها است؛ بدانید که بسیج فرمول حل مشکلات جامعه ما بوده و خواهد بود.

سردار سلامی گفت: ما برای جهاد بزرگ یعنی ساختن کشور باید آرایش جنگی بگیریم؛ یک راهبرد دشمن حمله به فضای فکری است چراکه دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده است.

وی افزود: دشمن به دنبال تسخیر فکر و قلب جوانان مسلمانان است و از سوی دیگر می خواهد به وسیله فضای مجازی از جوان ایرانی هویت زدایی و در حیطه شک او را رها کند؛ می خواهند اندیشه جوانان ما را در کنترل بگیرد چرا که اندیشه، هویت ساز است.

فرمانده سپاه گفت: دشمن می خواهد جوانان ما حجاب گریز و نمازگریز باشند و می خواهد اندیشه های مبتذل غرب را که چیزی جز بندگی نداشته را در اذهان جوانان ما جاری کنند.

وی تصریح کرد: حال باید اندیشید که در هنگامه نبرد کدام سمت و سو باید ایستاد؛ دشمن جز افسرده کردن و تسلیم کردن ما به چیزی نمی اندیشد و بدانید دشمن خیرخواه ما نیست؛ امروز امام ما در قلب میدان ایستاده است و ملت در کنار او است.

سردار سلامی گفت: رابطه بین امام و امت گسستنی نیست و ما بیرق را در دست گرفته ایم؛ ای بسیجیان فضای مجازی را از رسوا شدن و ناکامی دشمن پُرکنید و نباید منفعل باشید.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی میدان جنگ است و هیچ جزء خنثی در این فضا وجود ندارد؛ اینجا عرصه و میدان جنگ جدید است و باید از رسوا شدن دشمن فضای مجازی را پر کنید؛ پس افسران جنگ نرم با اعتماد به نفس کار را ادامه دهید.

رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه عصر امروز با حضور سپاهیان استان های تهران، قم، البرز و تهران بزرگ در صحن اصلی حرم امام راحل برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار