مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان:

جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان ویژه فعالان عرصه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود

«هاشمی» گفت: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در دو محور؛ ویژه عموم فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و هیأت‌های اندیشه ورز شبکه علمی فرهنگیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 02August 2022

جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در دو محور برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «منصور هاشمی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان امروز (سه‌شنبه) در نشست اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان به تشریح دستورالعمل و جدول زمان بندی جشنواره پرداخت و با بیان اینکه از فروردین سال جاری اقدامات جشنواره از طریق دبیرخانه مرکزی آغاز و به رده های مختلف در سطح شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده است، اظهار داشت: این جشنواره در دو محور؛ ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت و ویژه هیأت‌های اندیشه ورز شبکه علمی فرهنگیان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه به تشریح ساختار ستاد استانی جشنواره پرداخت و با بیان اینکه مدیر کل آموزش و پرورش رئیس ستاد، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان قائم مقام ستاد و کمیته‌های اجرایی، علمی- ارزشیابی، مالی و پشتیبانی، رسانه و فضای مجازی، ارزیابی عملکرد و احراز هویت شرکت کنندگان، شش کمیته‌ای هستند که در ساختار ستاد استانی پیش بینی شده است، بیان کرد: دبیرخانه استانی جشنواره نیز در سازمان بسیج فرهنگیان مستقر و نسبت به روند اجرایی سازی مصوبات ستاد و پیگیری امور اقدام می کند.

هاشمی هم چنین در ادامه شرح وظایف ستاد استان و کمیته‌های شش‌گانه را به تفکیک تشریح و در پایان گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته تاکنون از جمله، تشکیل ستاد اجرایی، ابلاغ شرح وظایف، صدور ابلاغ اعضای ستاد استانی، شناسایی نمایندگان شهرستان‌ها و ارسال شیوه نامه و اطلاع‌رسانی موضوع را از مهم‌ترین فعالیت‌های دبیرخانه استانی بر شمرد. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه بر اساس جدول زمان بندی اجرای جشنواره، ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت برای دریافت آثار شرکت کنندگان می‌باشد، گفت: فرهنگیان علاقمند به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به صورت اینترنتی و در پرتال جامع دبیرخانه جشنواره به نشانی www.sci-cbo.ir بارگذاری نمایند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه آثار فرهنگیان در سطح استان داوری و برترین ها به مرحله کشوری معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: بعد از ارزیابی نهایی و تعیین مقالات برتر، آیین اختتامیه جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار و با حضور مسئولان کشوری از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

«هاشم ناظمی جلال» مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این جلسه با تأکید بر اهتمام و ضرورت تلاش برای برگزاری شایسته این جشنواره و اطلاع رسانی کافی به فرهنگیان برای شرکت گسترده همکاران اظهار داشت: اجرای کیفی جشنواره و بهره گیری از نتایج و آثار ارائه شده خیلی مهم است.

وی هم چنین بر دقت در داوری آثار و عدم تضییع حق افراد نیز تاکید و عنوان کرد: در پایان این جشنواره علمی، نتایج تحقیق و پژوهش های صورت گرفته باید در عرصه تعلیم و تربیت عملیاتی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار