مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان خبر داد؛

اعزام ۵ هزار دانش‌آموز به یادمان‌های دفاع مقدس در کردستان

«عبدی‌فر» گفت: سال ۱۴۰۰ با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش، پنج هزار نفر به یادمان‌های مصوب استان کردستان در شهرستان‌های «بانه»، «مریوان» و «سنندج» اعزام شدند.
کد خبر: ۵۲۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 31May 2022

اعزام پنج هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اصغر عبدی‌فر» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان، امروز (سه‌شنبه) در نشست هماهنگی کمیته بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان، اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش، پنج هزار نفر به یادمان‌های دفاع مقدس استان کردستان در شهرستان‌های «بانه»، «مریوان» و «سنندج» اعزام شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز در اجرای مرحله عملی درس آمادگی دفاعی، هزار و ۸۲۰ دانش‌آموز به صورت مدرسه‌ای و کلاسی در اردوی راهیان نور شرکت کرده‌اند.

عبدی‌فر اضافه کرد: همچنین در همین راستا کانال اردوی راهیان نور دانش آموزان استان در بستر شبکه «شاد» راه‌اندازی و بروزرسانی شده و این برنامه از طریق فضای مجازی هم پیگیری می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان به برگزاری برنامه فصل رویش در تابستان سال جاری به روال سال‌های گذشته اشاره کرد و خواستار هماهنگی بین دستگاهی و پشتیبانی فعالیت‌های این برنامه شد.

«هاشم ناظمی‌جلال» مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست، از برگزاری اردوی پیشرفت مدرسه و مجمع استانی برای حضور نمایندگان کردستان در کنگره ملی بسیج که تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود خبر داد و اظهار داشت: کیفیت اجرای برنامه راهیان نور نباید دست‌خوش مسائل قرار گیرد و اجرای با کیفیت اردو‌های راهیان نور دانش آموزی با حضور روایان و تمهید مقدمات و پیش‌بینی برنامه‌های ایاب و ذهاب و رعایت قوانین و ضوابط اردویی و همراهی مربیان و مسائل تغذیه‌ای، باید با جدیت دنبال شود.

وی همچنین خواستار هماهنگی لازم برای برگزاری جلسات بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و پیگیری همزمان برنامه‌های هر بخش شد و گفت: در اجرای برنامه‌های مشترک بر قوانین و مقررات هر ۲ نهاد توجه شود.

در این نشست مقرر شد اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور بر اساس سامانه نظارت و کنترل و با لحاظ قوانین اردویی و اخذ مجوز و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها