مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

«راهیان‌نور» روایت‌گر غیرت ملی و دینی رزمندگان است

حجت‌الاسلام «جعفرنژاد» گفت: راهیان‌نور صحنه‌هایی از غیرت ملی و دینی رزمندگان و قهرمانان واقعی در مبارزه با دشمن و استکبار را به مردم و جوانان معرفی می‌کند؛ بنابراین باید با استفاده از این ظرفیت عظیم فرهنگی، نسبت به تبیین مسائل دفاع مقدس اقدام کرد.
کد خبر: ۵۲۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 31May 2022

«راهیان نور» روایتگر غیرت ملی و دینی رزمندگان در مبارزه با دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «علی جعفرنژاد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست هماهنگی کمیته بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان، اظهار داشت: راهیان نور استمرار و تثبیت مفاهیم، آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی و انتقال دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌هاست و بهترین راه برای بیان حقایق دفاع مقدس و به تصویر کشیدن مظلومیت نظام اسلامی و جوانانی است که با دستان خالی، ولی با اعتقاد و ایمان در برابر جبهه استکبار ایستاده و پیروز شدند.

وی افزود: راهیان نور فعالیت فرهنگی بسیار موثر و تاثیرگذاری برای آشنایی جوانان و نسل‌های پس از جنگ با ایثارگری و ایستادگی جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد تصریح کرد: راهیان نور صحنه‌هایی از غیرت ملی و دینی رزمندگان و قهرمانان واقعی در برابر مبارزه با دشمن و استکبار را به مردم و جوانان معرفی می‌کند؛ بنابراین باید با استفاده از این ظرفیت عظیم فرهنگی، نسبت به تبیین مسائل دفاع مقدس اقدام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در اجرای راهیان نور و تربیت نسل جدید در مسیر اهداف عالیه اسلام و انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد: با همکاری ۲ نهاد آموزش و پرورش و سپاه این برنامه با موفقیت برگزار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: راهیان نور یک فعالیت ارزنده و راهگشاست و دیدن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس درس مهمی برای جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار