ما مقاوم هستیم/ جانشین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌کردستان:

اردوهای راهیان نور یکی از جریان‌های تاثیرگذار در جامعه است

سرهنگ «رسولی» گفت: اردوهای راهیان نور یکی از جریان‌های تاثیرگذار در جامعه است که اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۵۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 15March 2022

اردوهای راهیان نور یکی از جریان‌های تاثیرگذار در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سرهنگ «رمضان رسولی» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ‌امروز در اعزام کاروان اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب کشور با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری «تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام» و «اردوهای راهیان نور» دو جریان فرهنگی اثرگذار در جامعه هستند و بر همین اساس سازمان مشارکت و نقش زنان میهن اسلامی در دفاع مقدس در حفظ آثار شکل گرفت.

وی افزود: بر اساس رسالت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یکی از برنامه‌های سازمان مشارکت و نقش زنان میهن اسلامی در دفاع مقدس برپایی اردوهای دانشجویی خواهران، جمع‌آوری دل‌نوشته‌های آنان و شناسایی متحولان در این اردوها است.

سرهنگ رسولی تصریح کرد: در جریان اعزام دانشجویان اردوهای راهیان نور سال ۱۳۹۷، دلنوشته‌های آنان جمع‌آوری شده و به همت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در قالب کتابی تحت عنوان «حس پروانگی» جمع بندی و چاپ شد.

وی ادامه داد: افراد حاضر در این دوره از راهیان نور می‌توانند دل نوشته‌های خود را پس از دیدن مناطق جنگی به صورت مکتوب برای چاپ در کتاب حس پروانگی به حفظ آثار کردستان تحویل دهند.

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان یادآور شد: اردوهای راهیان نور یکی از جریان‌های تاثیرگذار در جامعه است که اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها