جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

حضور مردم در تشییع پیکر سردار «عبدالله اسکندری» تجدید بیعت با انقلاب است

 سرهنگ «عبدالله‌زاده» گفت: شهدای فارس ستارگان درخشان و نماد افتخارآفرینی فرزندان مومن و برومند این خطه هستند و حضور مردم در تشییع پیکر شهید «عبدالله اسکندری»، تجدید بیعت با انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 03August 2022

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدار «حسن عبدالله‌زاده» جانشین فرماندهی سپاه فجرفارس امروز در دیدار با جمعی از مسئولان سپاه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای فارس ستارگان درخشان و نماد افتخارآفرینی فرزندان مومن و برومند این خطه هستند و حماسه‌آفرینی آنان هرگز از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد و حضور مردم در تشییع پیکر شهید «عبدالله اسکندری»، نماد تجدید بیعت با انقلاب اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه سردار شهید «عبدالله اسکندری» نماد حماسه‌آفرینی خطه فارس است خاطرنشان کرد: تمام زندگی سردار شهید حاج عبدالله در مسیر حسینی طی شد و در نهایت شهادت او نیز همچون سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) رقم خورد.

سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده افزود: مطمئنا مراسم استقبال و تشییع باشکوهی برای پیکر مطهر این شهید با حضور مردم مومن و انقلابی فارس و شیراز در پیش خواهد بود.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز با حضور گسترده در آئین تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها