برگزاری همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در «مهرستان»

همایش عامران به معروف وناهیان از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان در محل سالن صاحین سپاه مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 05August 2022

برگزاری همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در «مهرستان»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همایش عامران به معروف و ناهیان از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهرستان در محل سالن صاحین سپاه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محسن اکبری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: امام حسین (ع) شهید راه امر به‌ معروف است و دهه اول محرم به همین مناسبت به دهه امر به معرف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

وی افزود: فریضه امر به معروف ونهی از منکر برعهده همه مسلمانان جهان است و همه ما مستلزم عمل به آن هستیم.

«ناصردُرازهی» فرماندار مهرستان به اهمیت فریضه امر به معروف در جامعه و بین مسئولان اشار داشت و گفت: در جامعه ای که فریضه امر به معروف ونهی از منکر کمرنگ شود قطعا در آن جامعه بی دینی ،فساد و فحشا گسترش خواهد یافت که سرانجام آن به خطر افتادن اسلام و نابودی نسل مسلمانان می‌شود.

وی افزود: همه مسئولین ادارات و عموم مردم باید طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر باشند.

«سیدعلیرضا میری بنجار» فرمانده سپاه مهرستان نیز به اهمیت فریضه مهم امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و عنوان کرد: در قرآن‌ از فریضه امر به معروف و نهی از منکر بارها یادشده است و یکی از رسالت های پیامبران و ائمه عصمت و طهارت دعوت انسان ها به خوبی و دوری از بدی بوده و مسلمانان در وضعیت کنونی جهان باید به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «وحید خوش رو» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر را یکی از احکام الهی دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی ازمنکر قیام کردند، تک تک مسلمین جهان مستلزم اجرای آن درجامعه هستند و چنانچه غفلت‌ کنند زیر سلطه کفار خواهند رفت و آن وقت است که دشمن به دین، آیین و ناموس مسلمانان مروتی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار