شهید بیات: تربیت فرزندان باید اسلامی باشد

شهید علی بیات ورچقی در وصیت‌نامه خود آورده است: درود بر پدران و مادرانی که فرزند خود را اسلامی تربیت می‌کنند و تحویل جامعه می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 04August 2022

شهید بیات: تربیت فرزندان باید اسلامی باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید علی بیات ورچقی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بی پایان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و سلام بر راهیان نور علیه ظلمت؛

حال که توفیق نوشتن وصیت را پیدا کرده‌ام از خداوند متعال می‌خواهم با رحمت بیکرانش کار‌های گذشته مرا مورد عفو قرار دهد و لیاقت شهادت را در وجود من جاری کند.

پدر و مادر عزیزم امیدوارم شما این فرزند را که سال‌های سال در مکتب اسلام تربیت کرده‌اید به راحتی در راه خدا فدا کنید و شهادت من مایه افتخار شما در دنیا و آخرت باشد.

عزیزان شاکر خداوند برای وجود، ولی فقیه‌مان باشید و نیز اینکه راه شهادت‌ها و شهامت‌ها را برای ما باز کرد.

عزیزان ما امانتی هستیم از خداوند منان که به دست دنیا و پدر و مادر سپرده شده‌ایم هر آن امکان آن هست این امانت پس گرفته شود، اما به چه طریق؟ آیا با افتخار و با ایمان یا خدای نکرده از زیادی ظلم و بی‌ایمانی که همانند گلی بی‌بو باشد که از دنیا برود؛ پس درود بر پدران و مادرانی که فرزند خود را تربیت اسلامی می‌کنند و تحویل جامعه می‌دهند.‌ای برادر و خواهر عزیز دعا را از یاد نبرید تا خداوند این شهادت را از ما قبول کند و امام عزیز را تنها نگذارید و به گفته‌های او عمل کنید تا در دنیا و آخرت خوشبخت شوید. خواهران زینب‌گونه باشید و رفتار کنید.

در آخر سفارش می‌کنم که هشیار باشید و نگذارید منافقین فرهنگ شما و جوانان و نسل آینده را تغییر دهند؛ آن‌ها را در نطفه خفه کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها