مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا خبر داد؛

مشارکت بسیج هنرمندان در برگزاری شایسته جشنواره ملی فانوس

«شب‌خیز» با اشاره به همکاری بسیج هنرمندان در برگزاری مرحله استانی جشنواره فانوس گفت: بسیج هنرمندان در دعوت و ترغیب از هنرمندان استان برای شرکت در جشنواره، تجمیع آثار و نیز داوری و ارزیابی آثار ارسالی مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 05August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نشست هماهنگی برگزاری مرحله استانی جشنواره ملی فانوس، امروز (جمعه) با حضور «طاهر پورمحمد» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و «حامد شب‌خیز» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا برگزار شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در این نشست با اشاره به اهمیت بالای جشنواره ملی فانوس در پاسداشت هنر دفاع مقدس و مقاومت، خواستار همکاری همه دستگاه‌های مربوطه در برگزاری موفق آن شد.

وی افزود: آذربایجان شرقی سال آینده میزبان دور بعدی این جشنواره خواهد بود و باید همگی در جهت برگزاری شایسته آن تلاش کنیم.  

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا نیز با اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری و مشارکت اظهار داشت: بسیج هنرمندان در دعوت و ترغیب از هنرمندان استان برای شرکت در جشنواره، تجمیع آثار و نیز داوری و ارزیابی آثار ارسالی مشارکت و همکاری می‌کند.

«شب‌خیز» ادامه داد: تاکنون از طریق فضای مجازی و کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم برای شرکت هرچه بیش‌تر اهالی فرهنگ و هنر در جشنواره صورت گرفته و امیدواریم استقبال خوبی از آن انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار