اقدامات گروه جهادی کارکنان پایور سپاه ناحیه «مهریز» در روستای «فخرآباد» + تصاویر

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: لایروبی و ترمیم مسیر‌های آب کشاورزان، آزادسازی معابر عبوری اهالی روستا و احیای مساجد آسیب دیده از سیلاب توسط گروه جهادی کارکنان پایور سپاه ناحیه مهریز در روستای فخرآباد این شهرستان صورت گرفت.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 05August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ دوم پاسدار «محمدحسن بیدکی» مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به اقدامات گروه های جهادی به مردم سیل زده مهریز اظهار داشت: در پی وقوع سیل اخیر جهادگران پاسدار و سرباز در کنار سایر گروه‌های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج برای امداد رسانی به مردم آسیب‌دیده و کنترل روان آب‌ها وارد میدان و در روستاهای سیل زده این شهرستان کمک کردند.

وی افزود: جهادگران بسیجی خدماتی نظیر تخلیه آب، شست و شوی ظروف و فرش خانه های سیل زده، جابجایی وسایل منازل و لایروبی را انجام دادند.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری جهادگران بسیجی، پاسدار و سرباز ادامه داد: جهادگران فداکار با تلاش شبانه‌روزی خود ثابت کردند که در مواقع حساس و بحرانی نیروهایی قابل اعتماد و پا به کار به حساب می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیج و سپاه از هیچ تلاشی برای کمک به سیل زدگان دریغ نخواهند کرد، اظهار کرد: با همدلی و همراهی همه دستگاه های خدمات رسان شهرستان و نیروهای بسیجی و جهادی بتوانیم هرچه سریعتر آسایش و آرامش را به مردم سیل زده روستاها بازگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها