گرمای 50 درجه هم باعث نشد که خوزستانی ها داغ اباعبدالله الحسین(ع) را فریاد نزنند

در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان مراسم عزاداری تاسوعای حسینی، در حالی برگزار شد که مردم متدین اهواز دمای 50 درجه و رطوبتی نزدیک به 90 درجه را تجربه کردند اما این شدت گرما نیز باعث نشد که گرمای حضور در داغ اباعبدالله الحسین(ع) را فریاد نزنند.
کد خبر: ۵۳۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 07August 2022

گرمای 50 درجه هم باعث نشد که خوزستانی ها داغ اباعبدالله الحسین(ع) را فریاد نزنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تاسوعا حسینی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در دسته‌جات عزاداری، هیات‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در شهرستان‌های سراسر خوزستان برگزار شد و سوگواران حسینی در پایتخت دفاع مقدس به عزاداری در این روز پرداختند. 

در اهواز نیز مراسم عزاداری تاسوعای حسینی، همچون سال های گذشته در حالی در حسینیه عاشقان ثارالله و دیگر مساجد و تکایا برگزار شد که مردم متدین اهواز دمای 50 درجه و رطوبتی نزدیک به 90 درجه را تجربه کردند اما این شدت گرما نیز باعث نشد که گرمای حضور در داغ اباعبدالله الحسین(ع) را فریاد نزنند.

مراکز و پایگاه‌های خون گیری در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان نیز در شب‌ها و روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، پذیرای مردم نیکوکار استان برای مشارکت در طرح نذر خون خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها