جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

گروه‌های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند

سردار فلاح‌زاده با اشاره به اینکه پایان آتش بس در دستان جهاد اسلامی است، گفت: گروه‌های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند.
کد خبر: ۵۳۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 07August 2022

گروه‌های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بعد از ظهر (یکشنبه) در یادواره فرمانده نابغه محور مقاومت سردار شهید مرتضی حسین پور «حسین قمی» در شلمان لنگرود با اشاره به اقدامات این فرمانده جوان جبهه مقاومت اظهار داشت: زمانی که دشمن می‌توانست به اسلام ضربه بزند نه حکومت اسلامی بود و نه، ولی فقیه حاکم بود.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی هم حکومت اسلامی تشکیل شد و هم، ولی فقیه حاکم افزود: در زمان جمله داعش و تکفیری‌ها به پشتوانه هدایت‌های داهیانه، ولی فقیه و حضور مجاهدان راه خدا بود که موفق به شکست این گروه تروریستی در محور مقاومت شدیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رزمنده محور مقاومت سردار سپاه اسلام «مرتضی حسین پور» و یا به تدبیر رزمندگان مجاهد راه خدا «حسین قمی» بود، اضافه کرد: او فرمانده یگانی از حیدریون را برعهده داشت که دفاع از حرم حضرت زینت و حضرت رقیه وظیفه آن‌ها بود.

جبهه‌های سوریه و عراق رشادت این فرمانده نابغه را فراموش نمی‌کند

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه شهید قمی در عملیات محرم و در فتح چند منطقه مهم سوریه فرمانده لشکریان حیدریون بر عهده داشت که پیروز‌های مهمی را کسب کرد، ادامه داد: پیروزی عملیات محرم مقدمه‌ای برای فتح نبل و الزهرا و شکست محاصره شهر‌های شیعه نشین این دو منطقه بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شهید قمی یکی از چهره‌های درخشان و فرماندهان خوشنام و خوش فکر در آزادی سازی منطقه حلب سوریه بود، تصریح کرد: همه این شهدا در قبال امنیت، آزادی، پیشرفت و توسعه و نفوذ دستاورد‌های این انقلاب بر گردن ما حق دارند.

وی با بیان اینکه «حسین قمی» یکی از فرماندهان خوش فکر بود که طراحی عملیات‌های زیادی را در جبهه سوریه و عراق بر عهده داشت بود، تأکید کرد: شهید قمی قهرمان صحنه‌های جنگ در سوریه و حتی عراق بود و امنیت حرمین عسکرین را به ارمغان آورد و برای آزادی سازی بوکمال تلاش‌های زیادی کرد و سرانجام در ۱۶ مرداد به فیض شهادت نائل شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: جبهه‌های سوریه و عراق رشادت این فرمانده نابغه را فراموش نمی‌کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن بداند همه شهدا ما افتخار می‌کنند که فرزندان امام حسین هستند، اظهار کرد: به گفته سردار شهید اسلام حاج قاسم ما ملت امام حسینم و عاشق شهادت هستیم.

«سلام فرمانده» ارزش‌های متعالی الهی را دوباره زنده کرد

سردار فلاح زاده با بیان اینکه هرگز از راه جهاد و مبارزه علیه دشمنان خدا دست بر نمی‌داریم، افزود: رژیم صهیونیستی هم بداند امروز جهاد اسلامی، حماس و حزب الله قهرمان در مقابله شما ایستاده‌اند و پایان آتش بس در اختیار جهاد اسلامی است.

وی اضافه کرد: امروز همه گروه‌های مقاومت کشور‌های اسلامی پشتیبان ملت مظلوم و قهرمان فلسطین هستند و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با اشاره به سرود «سلام فرمانده» و بازنشر آن در کشور‌های مختلف جهان افزود: سلام فرمانده باعث شده حضرت مهدی بار دیگر در میان دل‌ها بیدار شود.

وی با بیان اینکه با این سرود انقلاب و دفاع از انقلاب زنده شد، ادامه داد: اطاعت، ولی فقیه و فرمانبرداری از رهبری با سلام فرمانده زنده شد و پیوندی بین مردم و به ویژه نسل جوان ایجاد و ارزش‌های متعالی الهی زنده شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار