سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین:

آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکانی هستیم

ابوحمزه تأکید کرد که این گردان‌ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.
کد خبر: ۵۳۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 08August 2022

آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکانی هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه این گردان‌ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است، گفت: سران رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در مقابل رزمندگان گردان‌های قدس و یگان‌های رزمی آن در نبرد اخیر، دچار وحشت شدند.

وی افزود: گردان‌های قدس بدون هیچ وقفه و عقب نشینی به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد و این گردان‌ها به وصایای شهدا، رزمندگان و رهبران مقاومت عمل خواهد کرد.

سخنگوی گردان‌های قدس ادامه داد: به عنوان گردان‌های قدس در نبرد اخیر توانستیم با خون پاک شهید تیسیر الجعبری و خالد منظور و سایر رهبران میدانی و ملت قهرمان فلسطین، حق فلسطین در کرامت و آزادی را به اثبات برسانیم.

ابوحمزه اظهار داشت: از همان لحظه اول رزمندگان خود را برای مقابله به تجاوز دشمن آماده کردیم، در این مدت سیل میانجیگری‌هایی که از ما می‌خواستند در برابر کرامت انسانی فلسطین و جان اسرای اعتصاب کننده عقب نشینی کنیم، متوقف نشد.

وی از ملت فلسطین، امت اسلام و آزادگان جهان قدردانی کرد و گفت: این عهد ما است که همچون سپر محافظ، حامی ملت خود باشیم و همانطور که پیش از این نیز گفته ایم بار دیگر خطاب به دشمن می‌گوییم که اگر «برگردید، ما نیز بر می‌گردیم».

بر اساس این گزارش، طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی به غزه طی ۳ روز ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شده اند. براساس این آمار، ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار