فرمانده انتظامی خوزستان:

پلیس در مرزهای چذابه و شلمچه حضور فعال دارد

سردار صالحی گفت: پلیس در مرز‌های چذابه و شلمچه حضور فعال دارد و تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در این گذرگاه‌های مرزی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۳۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ - 09August 2022

پلیس فراجا در مرزهای چذابه و شلمچه حضور فعال داردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در مرز شلمچه و در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: پلیس در مرزهای چذابه و شلمچه حضور فعال دارد و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در این گذرگاه های مرزی در نظر گرفته شده است.

وی شمار تردد زائران از مرز شلمچه در دهه اول محرم را هفت هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۲۴ دروازه گذرنامه هم‌اکنون در پایانه مرزی شلمچه برای تردد زائران فعال است و ۲۴ مسیر نیز آماده شده تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

سردار صالحی گفت: پلیس آمادگی کامل برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی را دارد و امید است خدمات خوبی در اربعین امسال به زائران عزیز ارائه شود.

با برافراشته شدن بیرق امام حسین (ع) در مرز شلمچه با حضور وزیر کشور، خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی رسما در کشور آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار