در قالب مسابقات نظامی روسیه صورت می‌گیرد؛

رقابت ایران با ۲۰ کشور در مسابقه «بیاتلون تانک»

قرعه‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقه بیاتلون تانک به‌عنوان بخشی از مسابقات نظامی روسیه در موزه بازی‌های بین‌المللی نظامی این کشور انجام شد که طی آن ایران با ۲۰ کشور رقابت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰ - 11August 2022

رقابت ایران با ۲۰ کشور در مسابقه «بیاتلون تانک»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، قرعه‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقه بیاتلون تانک به‌عنوان بخشی از مسابقات نظامی روسیه در موزه بازی‌های بین‌المللی نظامی این کشور واقع در «پارک پاتریوت» مسکو با حضور سرپرست‌ها، مربیان و اعضای خدمه تانک انجام شد.

با توجه به نتایج قرعه‌کشی، تیم‌ها به دو گروه تقسیم شدند که در گروه اول ۱۰ تیم آذربایجان، بلاروس، ونزوئلا، ویتنام، قزاقستان، قرقیزستان، چین، مغولستان، روسیه و ازبکستان و در گروه دوم تیم‌های آبخازیا، ارمنستان، زیمبابوه، ایران، لائوس، مالی، میانمار، سوریه، سودان، تاجیکستان و اوستیای جنوبی به مصاف هم خواهند رفت که در مجموع ۲۱ تیم در این رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

امسال که دهمین دوره برگزاری مسابقه بیاتلون تانک در حالی برگزار می‌شود که قدیمی‌های این مسابقات تیم‌های ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و روسیه هستند که در سال ۲۰۱۳ اولین مسابقه را بین خدمه تانک برگزار کردند.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های بلاروس با تانک T-۷۲ نوسازی شده و چین با تایپ ۹۶ و بقیه تیم‌ها با تانک‌هایی که طرف روسی ارائه می‌کند به رقابت خواهند پرداخت و قبل از شروع مسابقات نیز شرکت‌کنندگان با پیست، میدان هدف، تمرینات عملی ارتباطات و استفاده از سلاح‌های استاندارد تانک‌ها آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها