سرداور مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ اربابان سلاح:

تیم توپخانه نیروی زمینی ارتش برترین نتیجه را در مسابقات اربابان سلاح کسب کرد

سرهنگ سیدی گفت: امروز آخرین مرحله و آخرین مسابقه از مرحله بیاتلون گروهی بین کشور‌های ویتنام و روسیه در حال اجراست.
کد خبر: ۴۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 02September 2021

تیم توپخانه نیروی زمینی ارتش برترین نتیجه را در مسابقات اربابان سلاح کسب کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ توپخانه پدافند هوایی «محمد سیدی» اظهار داشت: روز گذشته و در قسمت اول مرحله پنجم این مسابقات تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان با هم به رقابت پرداخته اند که نتایج روز گذشته و امروز به عنوان آخرین مرحله از پنج مرحله مسابقاتی که تا کنون پشت سر گذاشته شده است در جلسه هیئت و کارگروه داوری جمع بندی و مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مسابقاتی که تاکنون برگزار شده است در حوزه توپخانه صحرایی و سنگین، توپخانه پدافند هوایی و سلاح‌های انفرادی یا بیاتلون انفرادی، جمهوری اسلامی ایران به مقام نخست مسابقات با امتیازات قابل ملاحظه و اختلاف بسیاری دست یافته است.

سرهنگ محمد سیدی ادامه داد: همچنین در رشته راکت انداز گراد یا توپ ۱۲۲ میلیمتری کاتوشیا جمهوری اسلامی ایران با اختلاف ۳۰ ثانیه نایب قهرمان مسابقات شد.

سرهنگ سیدی ادامه داد: من پیش‌بینی می‌کنم با نتایج روز گذشته و نتایج امروز، انشاالله سکوی قهرمانی اصلی را به ملت شریفمان هدیه دهیم.

سرهنگ سیدی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات اضافه کرد: روز شنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ اختتامیه این دوره از مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار