فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش:

کارکنان پدافند هوایی به طور مستمر در حال تولید امنیت برای کشور هستند

امیر زینالی گفت: تأمین امنیت آسمان، هر چند در زمان بحران و نبرد به بالاترین حالت خود می‌رسد، اما در زمان صلح هم، پدافند هوایی به طور مستمر، فعالیت ۲۴ ساعته دارد و در حال تولید امنیت برای کشور است.
کد خبر: ۴۷۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 02September 2021

کارکنان پدافند هوایی به طور مستمر در حال تولید امنیت برای کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم محسن حیدریان فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ دوم محمدرضا زینالی فرمانده این منطقه پدافند هوایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ دوم حیدریان با تبریک دهم شهریور روز پدافند هوایی از خدمات و زحمات کارکنان نیروی پدافند هوایی در راستای برقراری امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشور تشکر و قدردانی کرد.

امیر سرتیپ دوم زینالی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی اظهار داشت: تأمین امنیت آسمان، هر چند در زمان بحران و نبرد به بالاترین حالت خود می‌رسد، اما در زمان صلح هم، پدافند هوایی به طور مستمر فعالیت ۲۴ ساعته دارد و به طور مداوم در حال اجرای ماموریت مقدس دفاع از حریم هوایی کشور بوده و در تولید امنیت ملی سهیم است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها